تهران-ایسکانیوز: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در پرداخت یارانه ها کمبود منابع وجود دارد و از این لحاظ بر اساس اجبار می توان 12 ماه سال را یارانه پرداخت نکرده و احتیاط کنیم یا می توان به نسبت منابع کمتر تنها 9 ماه از سال را یارانه پرداخت کنیم.

محمدرضا تابش در گفتگو با ایسکانیوز با اشاره به قانون هدفمندی یارانه ها و تدبیر دولت و مجلس در این رابطه اظهار داشت: تکلیف هدفمند سازی یارانه ها مشخص است ما در این زمینه قانون داریم ولی اگر دولت هم اعلام کرد و مجلس هم به تصمیم برسد و حکمی هم به ما اعلام کند که قانون شود اجرایی خواهدشد.

وی درباره تکلیف حذف افراد پر درآمد از لیست یارانه بگیران گفت: من با حذف دهک های پردرآمد موافقیم ولی از نظر قانونی دولت هم این اختیار را دارد در حالی که دولت در حذف پردرآمد ها احتیاط می کند. البته کمبود منابع وجود دارد و از این لحاظ بر اساس اجبار می توان 12 ماه سال را یارانه پرداخت نکرده و احتیاط کنیم. یا می توان به نسبت منابع کمتر تنها 9 ماه از سال را یارانه پرداخت کنیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از نظر ما اگر یارانه پردرآمدها حذف شود اثر تخریبی اش برای دولت کمتر است تا اینکه به جای 12 ماه 9 ماه یارانه پرداخت کنیم.

 
کد خبر: 224280

وب گردی

وب گردی