تهران- ایسکانیوز: .فریدون رهنما رودپشتی معاون بودجه و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر همایش 69 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از اجلاس 68 و 69  نسبت به مسائل آشنایی بیشتری پیدا کردیم و  خودمان را پس از آن وقفه دوساله ای که در دانشگاه به وجود آمده بود پیدا  کردیم. الان میدانیم کجا مشکل داریم و چه مشکلاتی داریم و قطعا در اجلاس آینده به طور محسوس می توانیم میزان تاثیر این نوع اجلاس ها باشیم.


رهنما رودپشتی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز افزود: اجلاس 69 با همه فراز و فرود هایی که وجود داشت خیلی خوب برگزار شد. این را نه به عنوان دبیر همایش  می گویم، مطلبی است که حاضرین به آن اذعان داشته اند و در کل اجلاس با نظم خوبی برگزار شد.


 معاون بودجه و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نقش این اجلاس در تعالی سازمانی و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یک نشست هم اندیشی و  همفکری است که قطعا موثر خواهد بود. دیدن اعضای هیات رییسه یک روحیه برای همکاران ایجاد کرد، در عین حال کلی تبادل اطلاعات در این اجلاس انجام شد بسیار مفید بود، به طور مثال مباحث آیت الله هاشمی رفسنجانی، همچنین صحبت های رییس دانشگاه که مبانی دانشگاه، چالش ها و راهبرهای دانشگاه را بیان کرد.


وی افزود: همیشه یک نکته ای را به همکاران می گویم که اعمال مدیریت یک دقیقه ای بر روی بیانیه هایی که در اجلاس مطرح می کنیم انجام دهید بدین معنا که در هر رزو یک دقیقه بیانیه ها و مصوبات را نگاه کنند و بر روی آن ها برنامه ریزی  کنند که ان شاالله نتیجه این طرح ها در راهبرد دانشگاه موثر باشد.


رودپشتی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا دانشگاه آزاد اسلامی به اهداف خود در این یکسال رسیده است یا خیر گفت: چالش هایی که در طول این یکسال داشته ایم اندک نبوده است ولی اراده بر این  بوده که بخشی از این ها را حل کنیم اما از اجلاس 69 به بعد شاهد سرعت رشد حل مسائل دانشگاه خواهیم بود.


کد خبر: 226947

وب گردی

وب گردی