تهران- ایسکانیوز:رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: طرح سرویس رایگان مدارس استثنایی با اولویت مناطق محروم اجرا می‌شود.

مجید قدمی در جمع مدیران مدارس استثنایی استان به بررسی سیاست ها و برنامه های سازمان پرداخت و اظهار داشت: به دلیل محدودیت های مالی باید با تدبیر و عقلانیت و با برنامه عمل کنیم تا ضمن استفاده مناسب از ظرفیت های موجود با خلاقیت و ابتکار در مسیر درست حرکت کنیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، مهم ترین دغدغه‌های مدیران و خانواده های دانش آموزان استثنایی را سرویس  ایاب و ذهاب خواند و خاطر نشان کرد: در سال آینده به منظور تسهیل در رفت‌ و آمد دانش آموزان استثنایی طرح سرویس رایگان در مدارس استثنایی با اولویت مناطق محروم اجرای می‌شود.

وی افزود: راه اندازی مجدد طرح بیمه درمان دانش آموزان استثنایی، توسعه طرح تلفیقی - فراگیر، تغییر ساختار ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها، نظارت بر چاپ و توزیع کتب درسی دانش آموزان، تسریع در توزیع کتب را از اهداف مهم سازمان است.

قدمی با تاکید بر تقویت فعالیت های پرورشی و فرهنگی دانش آموزان استثنایی گفت: به منظور قهرمان پروری با هماهنگی کمیته پارالمپیک در نظر داریم سرمایه گذاری بر روی رشته های مشترک با پارالمپیک بیشتر صورت گیرد.

 

 

 

 
کد خبر: 227718

وب گردی

وب گردی