ایسکانیوز: اینستاگرام شبکه اجتماعی جهت به اشتراک گذاری فیلم و عکس است که محدود به دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت است. این اپلیکشین برای سیستم عامل اندروید و IOS موجود است. در این اپلیکیشن علاوه بر آپلود تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها، می توانید افکت ها جالبی رو تصویر بگذارید و عکس هایی که کاربران دیگر به اشتراک می گذارند را دنبال کنید ، کامنت بگذارید و یا آن هایی را که دوست داشتید لایک کنید همچنین می توانید عکس های موجود در ایسنتاگرام را بر سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارید.

تعریفی که در بالا خواندید تعریف اینستاگرام است که در ویکی پدیا آمده، از این رو می توانیم به طور کامل با این اپلیکیشن آشنا شویم. بی شک اینستاگرام این روزها شهرت بسیاری میان افراد پیدا کرده و ما قصد داریم در این گزارش دلیل محبوبیت آن را بدانیم.

download (1)

چرا اینستاگرام؟

در حقیقت اینستاگرام می تواند نقش تبلیغ محصولات، شرکت و کار شما را ایفا کند.
همچنین قابلیت اینستاگرام در به اشتراک گذاری ویدئو ها فرصتی برای پاسخگویی به سوالات رایج مشتریان تان در مورد محصولات شرکت است. و این مثال یکی از بهترین مثال ها برای کارایی اینستاگرام است.

هر چیزی برای فرد بسیار لذت بخش باش بی شک اعتیاد آور است بی آنکه فرد در مورد عواقب ان بی اندیشد. با اینکه اینستاگرام پدیده جدیدی است، اما نمونه های زیادی از بروز رفتارهای افراطی در آن به چشم می خورد. این رفتارها به نوعی به همین لذت از به اشتراک گذاری اطلاعات مختلف و به ویژه محتوای مربوط به خود فرد باز می گردد. در این میان باید اشاره کرد که برخی از افراد آنقدر غرق در افراط گری می شوند که به بدن خودشان آسیب وارد می کنند چرا که این مسئله موجب تغییر ساختار عصبی مغز، افزایش احتمال بروز رفتارهای افراطی و در نتیجه اعتیاد می‌شود. نباید فراموش کرد که حضور زیاد در بسیاری از موارد در این شبکه‌ها می‌تواند به بهای ضربه به روابط سالم اجتماعی و خانوادگی تمام شود.

اینستاگرام در تجارت

در حقیقت اگر در کار تجارت هستیم می توانیم از طریق اینستاگرام با مشتریان خود ارتباط نزدیک تری داشته باشیم در حقیقت اینستاگرام یک بخشی از محیط خود را مستقیما برای استفاده از تجارت اختصاص داده است و قصد دارد تا یک پایگاه تبلیغاتی را در آینده ای نزدیک معرفی کند. همچنین برخلاف فیس بوک، اینستاگرام هیج راه و روشی برای محدود کردن آنچه افراد می خواهند ببینند ندارد. هر پست برای کسانی که آن را دنبال می کنند قابل مشاهده است و در گالری و آرشیو ها باقی می ماند. ازسوی دیگر  به دلیل سهولت استفاده از ابزارهای ادیت تصاویر، این اپلیکیشن برای بازاریابی تصویری و خلق برند بسیار مناسب است.

 
کد خبر: 229450

وب گردی

وب گردی