ایسکانیوز: با نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته‌ی جاری و فستیوال تلفن‌های همراه در بارسلون اسپانیا، تیم تایوانی HTC اطلاعات بیشتری از پرچم‌داران جدید خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. اطلاعاتی که خبر از سنت‌شکنی چشم بادامی‌ها در زمینه‌ی طراحی تلفن‌های هوشمند جدید خود می‌دهند.

سران HTC نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود را به آرمان‌شهر دوستداران تلفن‌های هوشمند تشبیه می‌کنند و با شعار «آرمان‌شهر در حال توسعه است...» عطش مخاطبان خود برای شنیدن اطلاعات بیشتر از پرچم‌داران جدید را بیشتر می‌کنند.

1 Inside


طی چند روز اخیر، دو شایعه‌ی بسیار قوی از سوی منابع نزدیک به کمپانی تایوانی شنیده می‌شود. اولین شایعه عنوان می‌کند که نسل جدید تلفن‌های هوشمند وان M8 بر خلاف مدل‌های پیشین با صفحه‌ی نمایش و به طور کل بدنه‌ی بزرگتر روانه‌ی بازار خواهد شد و شایعه‌ی دوم نیز در رابطه با تقویت بی‌سابقه‌ی قدرت بلندگوهای این پرچم‌دار پرطرفدار است.

مدیران کمپانی HTC تا به این لحظه هیچ یک از این دو خبر را به صورت رسمی تائید نکرده‌اند؛ اما می‌توان امیدوار بود که با توجه به نزدیکی منابع به کمپانی توسعه دهنده، هر دو شایعه طی چند روز آینده به حقیقت بدل شوند.
کد خبر: 229512

وب گردی

وب گردی