ایسکانیوز؛پلاس+/مردم شهری در فلوریدا ، پس از اطلاع از این موضوع  که هیچ کس در تولد کودکی شش ساله شرکت نکرده، برای او هدیه خریدند تا برایش تولدی فراموش نشدنی رقم بزنند و این نکته را به ما یاد آوری کنند که انسانیت و همنوع دوستی هنوز نمرده است.

اشلی که مادر "گلن بوراتی" شش ساله است، پس از این که هیچ کدام از همکلاسیان فرزندش در تولد شش سالگی او شرکت نکردند، در صفحه فیسبوک خود به انتقاد و شکایت پرداخت و این موضوع را برای کودک اش ناراحت کننده خواند.
"ما تمام همکلاسی های او که 16 نفر بودند را به این مهمانی دعوت کردیم، اما حتی یک نفر هم نیامد.من خیلی برای فرزندم ناراحت هستم.او مدام از من می پرسد که دوستانم کی می آیند؟"
این پست به سرعت دیده شد و توسط مردم عادی، پلیس و تلویزیون محلی شهر سنیت کلاود دیده شد. پس از مدت بسیار کوتاهی، بسیاری از افراد غریبه به همراه کودکان خود و با در دست داشتن هدیه به خانه آن ها آمدند.
حتی ماموران پلیس شهر نیز با هدایایی که با پول خود خریده بودند، به این مهمانی آمدند. حتی برای شاد کردن این کودک شش ساله، ترتیبات پرواز هلیکوپتر پلیس را نیز فراهم کردند تا او به هیچ عنوان احساس تنهایی نکند.

تلویزیون ملی آمریکا نیز به انتشار عکس های گلن در کنار نیروهای پلیس و آتش نشانی پرداخت .مامورین آتش نشانی شهر نیز با کامیون و لباس مخصوص خود به این مهمانی آمدند و حتی گلن را سوار خودرو آتش نشانی کرده و آو را به گردش بردند.
با این که هیچ خبری از مهمانان اصلی این مهمانی نشد، اما مردم و ماموران پلیس و آتش نشانی تولد شش سالگی گلن را برای او فراموش نشدنی کردند.
مادر او نیز پس از این اتفاق گفت:"با این که هیچ خبری از کودکانی که دعوت شده بودند، نبود. اما این موضوع که افراد بسیار زیادی که هیچ آشنایی با گلن نداشتند و به تولد او آمدند، با احتساب این موضوع که هیچ کس در کنارش نبود، خیلی خوشحال کننده است."

هر از گاهی، وقوع چنین اتفاقاتی امید به انسانیت و همنوع دوستی را زنده می کند و به ما یادآور می سازد که انسان ها در همه حال باید یاری رسان به یکدیگر باشند.
کد خبر: 229739

وب گردی

وب گردی