تهران- ایسکانیوز: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد تفاهمنامه ای با شرکت رزلب کیش به منظور فراهم ساختن امکانات آزمایشگاهی در اجرای پروژه ازیاد برداشت از مخازن کرنج خبر داد.

دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی با بیان اینکه شرکت رزلب کیش یکی از شرکت های با سابقه در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای و آزمایشگاهی برای صنایع نفت است، گفت:  برای عملیاتی کردن پروژه منعقد شده با شرکت نفت نیازمند فراهم ساختن یکسری امکانات آزمایشگاهی پیشرفته ایم، به همین منظور در حال رایزنی برای فراهم کردن امکانات لازم هستیم.


وی افزود: با توجه به زمان بر بودن این کار نمی توانیم پروژه را متوقف سازیم بنابراین ضرورت داشت که با یک شرکت با تجربه مثل رزلب کیش همکاری داشته باشیم.


دکتر واشقانی در پاسخ به این سوال که پروژه ازیاد برداشت از مخازن کرنج درچه مرحله ای قرار دارد، گفت: در حال جمع آوری و تکمیل اطلاعات لازم در مورد مخازن، سابقه تولید و ... هستیم. براساس این اطلاعات و نیاز سنجی و مسئله یابی برنامه پیشنهادی مان را برای حل مشکل و نحوه بهینه سازی و ازیاد برداشت از مخازن ارائه دهیم.


معاون پژوهشی دانشگاه خاطر نشان کرد: انتظار داریم تا پیش از پایان سال نقشه راه این پروژه تهیه شود تا براساس این نقشه راه، شرح وظایف و نحوه اجرای پروژه طراحی شود.

کد خبر: 230301

وب گردی

وب گردی