تهران-ایسکانیوز: دبیر کل موقت حزب ندای ایرانیان  گفت:  با توجه به آمارهای موجود در این چند سال اخیر می توان رابطه فساد مالی عظیم ما با تعطیلی و انحلال مطبوعات، احزاب و سازمان برنامه و بودجه را متوجه شد لذا دولت احمدی نژاد را باید دولت تعطیلی و انحلال نامید وی  احزاب را تعطیل کرد تا کسانی که ذره بین به دست به دنبال عارضه یابی از دولت باشند و می خواهند دولت را به نقد بکشند نتوانند دسترسی به این مقوله داشته باشند.

مجید فراهانی در نخستین کنگره این حزب اظهار داشت: حزب اعتماد عمومی ملت عظیم ترین سرمایه کشور است، سرمایه ای که امام را قادر ساخت با دستی تهی اما قلبی مالامال از اعتقادی راسخ مردمی ترین انقلاب را رهبری کند.

دبیرکل موقت ندا با بیان اینکه ارتقاء اعتماد عمومی جزء با حرکت جمعی میسر نمی شود بیان کرد: سه محور صیانت از منافع ملی، تلاش جهت رفع توسعه نیافتگی کشور و رفع شکاف های اجتماعی و تلاش برای آشتی ملی از جمله حرکت های جمعی برای ارتقاء اعتماد عمومی است.

او افزود: حرکت جمعی این است که تحقق آرمان های ملت از جمله مردم سالاری، توسعه کشور و ارتقاء اعتماد ملی در سایه حرکت جمعی در دنیای معاصر میسر می شود.

فراهانی با اشاره به دوره 8 ساله احمدی نژاد و درآمد حاصل از نفت این دولت گفت: مردم سالاری، توسعه و اعتمادی که در 8 سال حکومت آقای احمدی نژاد به خطر جدی افتاد با رأی مردم در انتخابات سال 92 به روحانی نشان داد که عملکرد دولت احمدی نژاد و حامیان او را دیگر مردم نمی پسندند چرا که ثمره آن را لمس کردند.

فراهانی گفت:  دولتی که در 8 سال حاکمیت خود بیش از جمع کل درآمد نفت از ابتدای انقلاب تا روی کارآمدن خود را درآمد داشت ، ثمره مطلوبی را در عملکرد خود به ظهور نرساند.

او با اشاره به آمارهای رسمی از درآمدهای دولت های انقلاب اسلامی بیان کرد: متوسط فروش نفت در سال اول دولت خاتمی به قیمت 18 دلار و 26 سنت و جمع درآمد کل آن طی 8 سال 193 میلیارد دلار بود که احمدی نژاد خزانه را با 20 میلیارد دلار تحویل گرفت و کل درآمد این دولت 50 درصد بیش از درآمد دولت اصلاحات بود.

فراهانی گفت: مجموع درآمد آقای احمدی نژاد در 8 سال 720 میلیارد دلار بود که این درآمد از سه دولت پیشین خود از سال 60 تا 84 بیش از دولت های دیگر بود و او یک جا 57 درصد کل درآمد کشور را به خود اختصاص داد اما در رشد اقتصادی توفیق مهار تورم نتیجه مطلوبی را بدست نیاورد و در این دولت رشد زیر صفر را تجربه کرد و با بیش از 70 درصد کاهش ارزش پول ملی مواجه شدیم.

دبیر کل موقت حزب ندا در ادامه تأکید کرد: رتبه آمار موسسه شفافیت بین الملل رشد فساد مالی در دولت احمدی نژاد را بیشترین نرخ رشد در دنیا دانسته که از نظر شفافیت مالی در این دوره ایران از رتبه 85 به 133 در میان فاسدترین کشورهای دنیا رسید.

او ادامه داد: با توجه به این آمارها می توان رابطه فساد مالی عظیم ما با تعطیلی و انحلال مطبوعات، احزاب و سازمان برنامه و بودجه را متوجه شد لذا دولت احمدی نژاد را باید دولت تعطیلی و انحلال نامید.

فراهانی ادامه داد: احمدی نژاد احزاب را تعطیل کرد تا کسانی که ذره بین به دست به دنبال عارضه یابی از دولت باشند و می خواهند دولت را به نقد بکشند نتوانند دسترسی به این مقوله داشته باشند.

دبیر کل موقت حزب ندا بیان کرد: هر گونه فعالیت منسجم حزبی در کشور که سبب ساز نظارت بر عملکرد حاکمیت می شود خدمت بزرگی به کشور است.
کد خبر: 230335

وب گردی

وب گردی