تهران-ایسکانیوز: حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار رییس‌ جمهوری اسلامی ایران، موفقیت‌های دولت در حوزه مدیریت اقتصاد و خدمات اجتماعی به ویژه درمان و بهداشت را خوب و ملموس ارزیابی نموده و بر تلاش بیشتر دولت برای رسیدگی به محرومان و اقشار ضعیف جامعه تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، این مرجع عالیقدر جهان تشیع در این دیدار که صبح پنج‌شنبه و در جریان سفر استانی دولت یازدهم به قم ، در بیت معظم له برگزار شد، افزودند: شما فرزند حوزه و روحانیت هستید. رأی مردم به شما اعتماد مجدد به روحانیت بود و لذا موفقیت شما موجب سربلندی حوزه و روحانیت است.
وی با اشاره به اینکه «دولت علاوه بر مشکلات موجود، وارث مشکلات زیادی از گذشته است» ، حفظ اصول اساسی نظام در حوزه سیاست خارجی را ضروری دانسته و ابراز امیدواری کردند که موضوع هسته‌ای نیز به حل و فصل نهایی رسیده و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران رفع شود.

حضرت‌‌ آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی رسیدگی توأم به اقتصاد و مسایل مهم اجتماعی را یادآور شده و ضمن توصیه به بهره گیری از نقدهای سازنده ، افزودند: اقتصاد باید به سمتی مدیریت شود که آثار رونق در تولید و اشتغال، زمینه فعال تر شدن جوانان و تسهیل امر ازدواج را فراهم نماید.

وی در بخشی از سخنان خود به مشکلات استان و شهر قم از جمله در بخش بهداشت و درمان و سهولت تردد زوار اشاره و برای موفقیت رییس‌ جمهوری و دولت، آرزوی توفیق کردند.
در ابتدای این دیدار جمعی از مسئولان ارشد دولت حضور داشتند و در انتها حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و رییس‌ جمهوری در جلسه‌ای خصوصی به گفتگو در خصوص مهم‌ترین مسایل کشور پرداختند.

 
کد خبر: 230415

وب گردی

وب گردی