تهران- ایسکانیوز : پروین داد اندیش با حضور در اولین گردهمایی خیرخواهان همدل با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با همکاری و تعامل دانشجویان و تلاش مسئولان هر روز بهتر از دیروز می شود گفت: تلاش می کنیم خدماتی درشأن دانشجو ارائه و محیط خوبی برایشان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایسکانیوز , رئیس واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در همایش خیر خواهان همدل یر ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری همایش خیر خواهی و مشارکت فعال دانشجویان، اظهار داشت: مسئولان واحد تلاش های روز افزونی را در جهت فراهم کردن محیطی علمی و دارای درجه و شأن دانشجویان عزیز را که آینده سازان این مرز و بوم به شمار می آیند را انجام داده اند البته در این راه نیاز زیادی به همراهی و همفکری دانشجویان احساس می شود تا بتوان مشکلات و کاستی ها را در جهت پیشرفت و به روز آمدتر کردن دانشگاه در کمترین زمان دست یافت یا با نقاط قوت را با تکیه بر ذهن خلاق توانایی های بالقوه دانشجویان تقویت کرد.

داداندیش با بیان اینکه فعالیت در کانون هایی مانند خیرخواهان همدل و نظایر آن می توان تاثیرات زیادی بر جامعه برجای گذاشت، گفت: فعالیت های این چنینی در زندگی آینده دانشجویان نیز تاثیرگذار است والبته جامعه را از فکر و نیروی فعال دانشجویان بهره مند می کند. این امر ضمن ترویج فرهنگ حسنه خیر خواهی توانایی های جوانان را نیز نمایان می کند که در آینده نتایج مثبت آن بیشتر نمایان خواهد شد.

رییس واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید به اینکه دانشجویان گروه های مرجع هستند، گفت: شما دانشجویان تاثیر زیادی بر جامعه می گذارید، دانشجویان همیشه به دلیل روحیه و علاقه شان همیشه و در همه حال گروه های مرجع جامعه محسوب می شوند، که بایستی با جهت دهی مثبت به این نیروی عظیم که در جامعه ما بخش قابل توجهی از جامعه را به خود اختصاص داده است بهره مند شد.

رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در پایان سخنانش همچنین از دانشجویان خواست در جهت تغییر و بهتر شدن سمت و سوی جامعه مسئولان را در جریان خواستهای خود قرار دهند.
کد خبر: 230454

وب گردی

وب گردی