تهران- ایسکانیوز: نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «مثل فیلسوف نوشتن» اختصاص دارد که با حضور دکتر مسعود صادقی، دکتر حسین شیخ‌رضایی، فاطمه مینایی و لیلا مینایی برگزار می‌شود.

نوشته‌ها را می‌توان به اقسام گوناگون تقسیم کرد که یکی از آنها مقاله است. مقاله هم اقسام گوناگون دارد که یکی از آنها مقاله‌های تحقیقی و استدلالی است. به تازگی کتاب «مثل فیلسوف نوشتن» که آموزش نگارش مقاله‌ی فلسفی است نوشته‌ی ای. پی. مارتینیک با ترجمه‌ی فاطمه مینایی و لیلا مینایی و به همت انتشارات هرمس منتشر شده است.

نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «مثل فیلسوف نوشتن» اختصاص دارد که با حضور دکتر مسعود صادقی، دکتر حسین شیخ‌رضایی، فاطمه مینایی و لیلا مینایی برگزار می‌شود

این کتاب به منظور آموزش نگارش چنین مقالاتی به دانشجویان فلسفه تالیف شده است تا فراگیرند چطور روشن و موجز و دقیق بنویسند و البته می‌تواند با توجه به فقدان منابع کافی در آموزش نگارش مقالات تحقیقی و استدلالی، به کار طیف وسیع‌تری از مخاطبان نیز بیاید و آنها را در بیان منظم‌تر و مستدل‌تر مطالب‌شان یاری کند.

شرکت در این جلسه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه سوم، مرکز فرهنگی شهرکتاب مراجعه کنند.
کد خبر: 230595

وب گردی

وب گردی