تهران- ایسکانیوز: اجرای ویژه موسیقی 12 فیلم دینی با حضور كارگردانان این فیلم ها، بخشی از برنامه اختتامیه را به خود اختصاص می دهد كه فردا 8 اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.


به گزارش  ایسکانیوز، علی قربانی، دبیر نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش، جزئیات مراسم اختتامیه این جشنواره را اعلام كرد. قربانی با بیان اینكه امسال تلاش شده است جشنواره اختتامیه متفاوتی داشته باشد، گفت: دو بخش موسیقایی ویژه برای اختتامیه در نظر گرفته شده است.

727712

به گفته دبیر نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش، اختتامیه این دوره از جشنواره روز جمعه (8 اسفند) ساعت 18:30 در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد. در این مراسم  سعید اردیانی به همراه گروه اركسترال خود 12 قطعه موسیقی متن فیلم را اجرا خواهد كرد و اجرای این برنامه با حضور كارگردان های این آثار به عنوان مهمانان ویژه اختتامیه همراه خواهد بود.

قربانی ادامه داد: علاوه بر اجرای قطعات اركسترال، حجت اشرف‌زاده نیز دو قطعه موسیقی را برای اختتامیه آماده كرده و قطعات «ماه و ماهی» و «یاد خراسان» را برای حضار در سالن اندیشه حوزه هنری اجرا خواهد كرد.

دبیر جشنواره رویش همچنین از ارسال دعوتنامه برای مدیران سینمایی از جمله رئیس سازمان سینمایی خبر داد و گفت امسال نیز مانند چند دوره گذشته جشنواره رویش در اختتامه خبری از سخنرانی نیست و ما هیچ برنامه ای برای سخنرانی مدیران در نظر نگرفته ایم.

گفتنی است این مراسم با معرفی برگزیدگان این رویداد سینمایی به پایان خواهد رسید و اجرای آن به عهده رسالت بوذری، از مجریان توانمند صداوسیماست.

یادآور می شود، نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش، تا پایان امروز هفتم اسفند ماه در پردیس سینمایی آزادی در حال برگزاری است. اختتامیه این جشنواره روز هشتم اسفند ماه در حوزه هنری برگزار می شود.
کد خبر: 230652

وب گردی

وب گردی