تهران- ایسکانیوز: کنسرت گروه موسیقی پالت چهارشنبه هفته گذشته در میان ازدحام و استقبال طرفداران این گروه در دو نوبت در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، کنسرت گروه موسیقی پالت چهارشنبه هفته گذشته در میان ازدحام و استقبال طرفداران این گروه در دو نوبت 16.30 و 18.30 بعد از ظهر در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد.

شورای صنفی دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه امیرکبیر با همکاری خانه موسیقی و اداره فوق‌برنامه این دانشگاه که پیش تر کنسرت‌هایی نظیر گروه چارتار و علیرضا قربانی را برگزار کرده بودند متولی برگزاری این برنامه بودند. به گفته‌ی مسئولین برگزاری این برنامه استقبال دانشجویان به‌حدی بود که بلیت‌های هر نوبت در کمتر از دو ساعت نایاب شد.

در بخش اول برنامه که پیش از اذان مغرب به پایان رسید گروه پالت قطعاتی از آلبوم آقای بنفش نظیریادگار دوست، والس شماره یک، مثلث و نرو بمان را اجرا کرد. همچنین قطعاتی از آلبوم جدید شامل عمارت مسعودیه، سال تا سال، مهرپویا و ماهی و گربه نیز به اجرا درآمد.

در انتهای نوبت اول برنامه امید نعمتی به نمایندگی از گروه پالت از مسئولین و نهادهای برگزارکننده‌ی برنامه قدردانی کرد. او همچنین با گرامیداشت میلاد هوشنگ ابتهاج از دانشجویان حاضر در سالن درخواست کرد در این ایام که خوشحالند و اوقات خوشی را سپری می‌کنند برای ایشان در دلشان آرزوهای خوب داشته باشند.

در نوبت دوم اشتیاق و هیجان دانشجویان به مراتب بیشتر از قبلی ها بود به قدری که اعضای گروه هم تحت تاثیر قرار گرفتند. بعد از اجرای قطعاتی نظیر یادگار دوست، والس شماره یک و شباهنگام، امید نعمتی درس علوم را خواند و آن‌را به همه ی کسانی که از درس و مدرسه خوششان نمی آید تقدیم کرد هرچند معتقد بود در دانشگاه پلی‌تکنیک به سختی می‌شود چنین افرادی را پیدا کرد.

او همچنین در آخرین قطعه از مردمی یاد کرد که جنگ، بی‌عدالتی و ناامنی چهره‌ی شهرشان را تغییر داده آنقدر که دیگر شبیه به شهر آنها نیست. مردمی نظیر مردم غزه، سوریه و عراق. او قطعه " اینجا شهر من نیست" را به همه آنان تقدیم کرد.
کد خبر: 230830

وب گردی

وب گردی