تهران-ایسکانیوز: علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان و مسئولان مرکز تحقیقاتی زمین‌شناسی واحد زاهدان گفت: راه‌اندازی مرکز تحقیقاتی در دانشگاه موجب رشد علمی منطقه و افزایش سطح طرح‌های پژوهشی در استان است.


علی اوسط هاشمی با تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی مرکز رشد، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان موجب ارتقاء علمی، فرهنگی و اجتماعی منطقه شده‌ است.


امین‌رضا کمالیان معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز با توجه به فعالیت این موسسه‌ها در راستای رشد حوزه تحقیقات و پژوهش منطقه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تربیت و تحویل نیروی متخصص به جامعه، برای برنامه‌های جامع تحقیقاتی برنامه‌ریزی می‌کند.


امین‌رضا کمالیان با بیان اینکه لازمه‌ حرکت در راستای زندگی مدرن و بروز، انجام فعالیت‌های پژوهشی و ارائه‌طرح‌های تحقیقاتی کاربردی است، افزود: دستیابی به جامعه فناور تنها با مطالعه و پژوهش میسر است.


این مسئول دانشگاه را اصلی‌ترین ارگان برای تحقق اهداف علمی، پژوهشی و فرهنگی کشور خواند و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و آشکاری در شکوفائی استعداد جوانان و دانشجویان کشور داشته و دارد.


وی تاکید کرد: این مجموعه عظیم دانشگاهی با انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی استادان و دانشجویان خود و کسب رتبه‌های برتر علمی در مسابقات و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی نشان‌دهنده آینده ای درخشان برای ایران اسلامی است.

کد خبر: 231126

وب گردی

وب گردی