ایسکانیوز: امروزه دیگر دوستداران ساعت‌ها و به طور کل گجت‌های پوشیدنی به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ی اول آن دسته افرادی که ساعت‌های جدید با استفاده از فن‌آوری‌های مدرن را ترجیح می‌دهند و دسته‌ی دوم نیز کاربرانی که به مدل‌های کلاسیک، تعلق خاطر بیشتری دارند. با این حال بر خلاف اصرار برخی از کاربران به مدل‌های سنتی، به نظر می‌رسد که کمپانی‌های تولیدکننده‌ی ساعت‌های کلاسیک، تصمیم دارند تا از فن‌آوری‌های مدرن و البته محبوب‌تری در ساعت‌های خود استفاده کنند.

1 Thumb


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از گاردین؛ دو کمپانی شناخته شده‌ی آلپینا و فردریکو کنستانت در مدل‌های جدید ساعت‌های کلاسیک خود، از حسگر و ردیاب‌های کنترل میزان فعالیت استفاده کرده‌اند. این دو شرکت در کنار محصولات جدید خود، نرم‌افزار (اپلیکیشن) همراه ویژه‌ای نیز به کاربران ارائه خواهند کرد تا دارندگان این ساعت‌ها تمامی فعالیت‌های حرکتی و جغرافیایی خود را از طریق این نرم‌افزار ویژه دنبال کنند.

تا به این لحظه شرکت‌های بزرگ‌تر و البته صاحب سهم بیشتر از بازار فروش، اطلاعات چندانی از برنامه‌های جدید خود فاش نکرده‌اند؛ اما منابع نزدیک به چند شرکت محبوب سوئیسی مدعی شده است که در آینده‌ای نه‌چندان دور برندهای نام‌آشنای این کشور از حسگرهای هوشمند بهره خواهند جست.
کد خبر: 231160

وب گردی

وب گردی