ایسکانیوز : نخستین فعالیت انجمن مدیریت فناوری، عضویت در پروژه اتحادیه اروپا در راستای توسعه نوآوری میان کشورهای مدیترانه و خاورمیانه است.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری صنایع هوایی و هوانوردی معاونت علمی و رییس انجمن مدیریت فناوری با اعلام این خبر در اختتامیه سومین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری اعلام کرد: به طور رسمی این عضویت انجام شده است و ما یکی از سیزده کشوری هستیم که کار را در راستای توسعه نوآوری آغاز کرده ایم.
منطقی افزود: از آغاز قرن بیستم تمرکز انجمن های علمی، عمدتا روی بسترهای نوآوری برای ارتباط بین صنعت، دولت و دانشگاه است.
وی با بیان اینکه باید از جهت گیری های علمی مختلف دنیا استفاده شود، ابراز کرد: در همین راستا ما تحقیقی انجام داده ایم و نظر تمامی اعضای جامعه مدیریت فناوری را جویا شدیم که 9 سرفصل در رابطه با مسوولیت های انجمن مدیریت فناوری مشخص شد.
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی اعلام کرد: در راستای ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، بحث جایزه ملی مدیریت نوآوری و فناوری یکی از مهم ترین بحث ها است زیرا این جایزه مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است که نشانگر اهمیت این جایزه است. این جایزه مورد توجه دولت قرار گرفته است.
براساس این گزارش، مراسم اختتامیه سومين دوره جايزه ملي مديريت فناوري و نوآوري با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه 7 اسفندماه، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

 
کد خبر: 231231

وب گردی

وب گردی