رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در نامه ای از رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به واسطه همکاری در امر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش  روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در نامه ای از رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به واسطه همکاری در امر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

در نامه حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی به همیاری و پیگیری نیازمندی‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح به منظور بهینه سازی زیر ساخت‌های نرم افزاری، سخت افزاری و ارتباطی مرتبط با سامانه نرم افزاری سمپ در ستاد مرکز و نقاط تابعه استانی توسط رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و معاونین و مدیران این مرکز اشاره شده است.
لازم به ذکر است که با همکاری این مرکز، ارتباط مخابراتی mpls مربوط به 39 نقطه تابعه استانی سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادگستری های استان برقرار شده است و در حال حاضر خدمات نرم افزاری و اطلاعاتی مرتبط با سامانه دادرسی الکترونیک (سمپ) از سرورهای موجود در دادگستری ها دریافت می شود.
از سوی دیگر بستر فیزیکی ارتباط فیبر نوری سازمان قضایی نیروهای مسلح و مرکز فناوری اطلاعات قوه قضائیه در تهران برقرار و در شرف راه اندازی می باشد.
همچنین از محل کمک های قوه قضائیه تعداد 60 دستگاه رایانه، 40 دستگاه چاپگر، 5 دستگاه اسکنر و 7 دستگاه سرور تهیه و در استان ها توزیع شده است.
کد خبر: 231545

وب گردی

وب گردی