ایسکانیوز: همزمان با آغاز به کار چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، برای نخستین بار ویژه‌نامه مد و لباس کودک از سوی مجله شهرزاد و با حمایت بنیاد مد و لباس ایرانی و اسلامی منتشر شد.رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان از روز یکشنبه ۱۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و زمان پذیرش مسافران در مراکز اسکان از عصر ۲۸ اسفند لغایت ۱۲ فروردین ۹۴ است.ویژه‌نامه مد و لباس کودک شهرزاد در شش سر فصل اصلی شامل سلامت پوشاک، روانشناسی پوشاک، پوشاک اصلی، پوشاک مکمل، دنیای پوشاک و پیشنهاد پوشاک منتشر شده است.
در این شماره از ماهنامه تخصصی کودکیاری شهرزاد به موضوعاتی چون معرفی برترین برندهای پوشاک کودک ایرانی، معرفی موسسات آموزش و استعدادیابی مادلینگ کودک، راهنمای خرید لباس مناسب برای کودکان، مهارت لباس پوشیدن در خردسالان و راهنمای عکاسی مادلینگ از کودکان پرداخته شده است.
از دیگر موضوعات این ویژه‌نامه می‌توان به کودکان و پوشش اسلامی، راه‌های تمیز نگه داشتن لباس خردسالان، کودکان و تقلید از دنیای مد، خرید سیسمونی، جشنواره‌های بین‌المللی پوشاک کودک، تاریخچه مد کودک در جهان، معرفی مراکز خرید لباس کودک در تهران و تحلیل پوشاک کودکان اشاره کرد.
ویژه‌نامه مد و لباس کودک شهرزاد، در 116صفحه تمام رنگی به قیمت 5 هزار تومان منتشر شده و در باجه‌های مطبوعاتی و چهارمین جشنواره مد و لباس فجر عرضه خواهد شد.
کد خبر: 231566

وب گردی

وب گردی