تهران-ایسکانیوز: عضو حزب کارگزاران گفت: برخی از افراد دولت از  عناصر اصلی احزاب ملی هستند و طبیعی است در کنار کار اجرایی فعالیت سیاسی نیز داشته باشند و این موضوع  در قانون منع نشده است.

یدالله طاهرنژاد در گفتگو با ایسکانیوز پیرامون انتقاد نمایندگان  به دولت برای فعالیت حزبی برخی افراد،گفت: آنچه در ارتباط با فعالیت حزبی منتسبین دولت منع شده و اخلاقا هم پسندیده نیست، این بوده که دولتمردان از امکانات دولت در گسترش مجموعه  سیاسی  خود استفاده کنند که تاکنون کسی به این موضوع اشاره نکرده و هیچ سند و مدرکی ارائه نشده است.

او تاکید کرد: تا کنون  سندی مبنی بر سوءاستفاده دولتمردانی که از عناصر فعال حزبی کشور هستند  از منابع دولتی که در اختیار دارند گزارش نشده است.

طاهرنژاد افزود: فعالیت افراد حزبی که در دولت حضور دارند طبیعی است و آنها حق فعالیت  سیاسی دارند و می‌توانند در راستای سازماندهی و هدایت هواداران و اعضا ی مجموعه خود تلاش کنند و هیچ اشکال قانونی و حتی عرفی ندارد.

عضو حزب کارگزاران گفت: البته دولتمردان نیز باید تلاش کنند که خدای ناکرده از منابعی که در اختیارشان است به اعتبار دولت در این مسیر هزینه نشود.

او درباره جغرافیای سیاسی انتخابات سال آتی تصریح کرد: مدلی که در انتخابات ریاست جمهوری 92 طراحی و اجرا  شد، موفق بود .بنا براین  با توجه به مقتضیات سال آینده این مدل  بازسازی می شود و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طاهرنژاد در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از جریان سوم جناح‌های سیاسی در انتخابات مجلس چیست ؟گفت: از ناحیه  آقای احمدی نژاد پیش بینی فعالیت ویژه ای می شود اما رفتار سیاسی او قابل پیش بینی نیست.  به این معنا که نمی توان فهمید قرار است چه کاری انجام دهد، اما اینکه حتما فعالیتی خواهد داشت قابل پیش بینی است.

او افزود: احمدی نژاد یک فعالیت سازمان یافته در انتخابات انجام می‌دهد، اما پیش بینی من این است که  تمام قد وارد نشود بلکه به گونه ای است که حضورش  قابل لمس باشد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: عملکرد 8 ساله احمدی نژاد  فضای کشور را تحت تاثیر قرار داده و  او خودش هم می‌داند توفیقی در انتخابات مجلس  به دست نمی آورد بلکه  برای انتخابات سال 96  بستر سازی می‌کند.
کد خبر: 231665

وب گردی

وب گردی