تهران- ایسکانیوز: حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی را رونمایی کرد.همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بازدید از این واحد دانشگاهی مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را هم افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، صبح امروز حمید میرزاده با حضور مرتضی روزبه استاندار قزوین، مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سرهنگ مهدی طاهرخانی، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار، موسوی فرماندار قزوین و مدیران کل استانی المان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی را افتتاح کرد.

همچنین در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بر سر مزار سه شهید گمنام با نثار تاج گلی نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

موسی خانی رئیس واحد قزوین در ابتدای این مراسم گفت: وقتی از آقای میرزاده خواهش کردم که در این مراسم حضور یابند و این المان را افتتاح کنند علی رغم همه مشغله ها از این موضوع فرهنگی استقبال کردند.

موسی خانی در ادامه ضمن تشکر از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد گفت: علی رغم همه مشکلات این یادمان افتتاح شد و می تواند معرف خوبی برای نسل جوان ما باشد.

وی شهر قزوین را پایخت خوشنویسی جهان دانست و گفت: این بنا با بهره گیری از ویژگی های هنر خوشنویسی و با کمک اساتید این رشته طراحی و احداث شده است.

او در ادامه افزود: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بحث کارآفرین محور بودن و توجه به استقلال کشور در سیاست های کلی قرار گرفته است و به طور جدی پیگیری می شود و ما امیدوار هستیم بتوانیم در راه شهدا و امام راحل گام برداریم.

شایان ذکر است، در این مراسم معاونین دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کاردار، دکتر واشقانی فراهانی، حجت الاسلام علی عسگری حضور داشتند.

همچنین در پایان این مراسم خطابه ای به عنوان میثاق با شهدا توسط یکی از فرزندان شهدا قرائت شد.
کد خبر: 231781

وب گردی

وب گردی