ایسکانیوز : با پیشرفت فناوری و افزایش قدرت ابزار هوشمند ، معضل شارژ این محصولات بیش از هر زمانی به چشم می‌آید. شرکت‌های بزرگ در نظر دارند با تعبیه کردن باتری‌های عظیم‌الجثه و استفاده از نرم‌افزارهای نوین ، شارژ گوشی‌های خود را افزایش دهند ؛ هرچند هنوز هم تلفن هوشمندی قدرتمندی وجود ندارد که توانایی نگه‌داری شارژ بیشتر از 24 ساعت (سری جدید موتورولا) را داشته باشد.

به‌تازگی شرکت مشهور آیکیا طرحی را ارائه کرده به موجب آن می‌توانید در خانه خود و در هر جایی تلفن هوشمند یا تبلت خود را شارژ کنید. این کمپانی سوئدی در نظر دارد تا وسایل و اثاث خانگی را به شارژهای وایرلس یا بدون سیم مجهز کند.

ikea living room-970-80


آیکیا از اردیبهشت ماه سری جدید مبلمان ، میز و چراغ مطالعه خود را به بازار عرضه خواهد کرد که همگی آنها توانایی شارژ تلفن‌های هوشمند شما را دارند. این محصولات از استاندارد Qi (استاندارد شارژ القایی) استفاده خواهند کرد.

دیوید وال طراح آیکیا در این مورد می‌گوید : «ما فناوری جدیدی را خلق کردیم که به لطف آن دیگر نیازی به سیم نخواهید داشت. بسیاری از ابزار شما به صورت همزمان شارژ خواهند شد و با این حال باز هم خانه شما ، زیبا وایرلس (بدون سیم) خواهد بود.»
کد خبر: 232195

وب گردی

وب گردی