ایسکانیوز : دیوید آیر کارگردان فیلم سینمایی "جوخه خودکشی" برای پاسخ به سوال یکی از طرفداران که درباره نقش جوکر در این فیلم که "جرارد لتو" بازیگر برنده جایزه اسکار نقش آن را بر عهده دارد به توییتر آمد و نوشت:"جرد بی نظیر است." او در این پست ، بازی لتو را ستود و عکسی از پشت صحنه فیلم منتشر کرد.

لتو که خود پیش از این جوکر را شخصیتی همانند شکسپیر خوانده بود گفت:"جوکر شخصیتی است که تصور می کنی از دل داستان های شکسپیر بیرون آمده باشد ، این چیزی است که کمیک ها و رمان های جدید در حال تبدیل شدن به آن هستند."

در خبری مشابه، ویولا دیویس که قرار است نقش آماندا والر را در فیلم "جوخه خود کشی" بازی کند، درباره احساس خود در رابطه با فیلم گفت: به عنوان طرفدار کتاب های کامیک و "زن شگفت انگیز"،‌ همواره عاشق این بودم که در نقش ابر قهرمانان قرار بگیرم. این که اسلحه به دست بگیری و لباس قهرمانان محبوب خود را به تن کنی ، خیلی احساس لذت بخشی است."

file_124896_0_leto-jokerbar


داستان جوخه خودکشی که در سال 1959 نوشته شده است، پذیرای بسیاری از ابرقهرمانان و شخصیت های بد دنیای کامیک های "دی سی"‌است. افرادی همانند کاپیتان بومرنگ،بین، ایوی سمی(پویزن ایوی)، دث استروک و هارلی کویین در این داستان حضور دارند.

فیلمبرداری فیلم که از ماه آپریل تا سپتامبر به طول خواهد انجامید و در نهایت در روز پنجم آگوست سال آینده بر روی پرده سینماها خواهد رفت.
کد خبر: 232298

وب گردی

وب گردی