ایسکانیوز: پیش از این کمپانی مدکتز هواداران پرشماری در میان کاربران کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی داشت. ابزارهای جانبی مختص بازی این شرکت، همواره مورد توجه گیمرها بوده است و همین مسئله سبب شد تا مدکتز و محصولاتش به سرعت به دنیای تلفن‌های هوشمند نیز نفوذ کنند.

گیمرهایی که به بازی کردن بر روی تلفن هوشمند خود علاقه دارند، حال می‌توانند از دو گجت همراه متفاوت مدکتز به عنوان کنترلر استفاده کنند. این دو کنترلر در حال حاضر با نام‌های L.Y.N.X.3 و S.U.R.F.rمعرفی شده و برای پیش‌خرید بر روی وب‌سایت اصلی این شرکت قرار گرفته‌اند.

3 Thumb


مدل اول فرمی کلاسیک و آشنا داشته و مختص گیمرهایی است که به دنبال یک کنترلر مطمئن و نه‌چندان متفاوت برای تلفن هوشمند خود می‌گردند. مدل دوم تحت عنوان S.U.R.F.rنیز با طراحی متفاوت خود، به استقبال گیمرها خواهد آمد. گفته می‌شود که هدف از طراحی سری دوم، جذب مخاطبان عام‌تر به دنیای بازی موبایل و هم‌چنین تولید یک وسیله‌ی جانبی کاربردی جدا از مباحث مرتبط با بازی بوده است. تا به این لحظه میزان پیش‌فروش دو محصول رضایت‌بخش بوده است؛ اما باید منتظر ماند و دید که نهایتا در بازار فروش چه عملکردی خواهند داشت.

 
کد خبر: 232434

وب گردی

وب گردی