ایسکانیوز: کره‌ای‌ها علاقه‌ی خاصی به کنگره موبایل بارسلون دارند و همواره پرچم‌داران صاحب‌نام خود را در جریان این فستیوال معرفی می‌کنند. شب گذشته و پس از گذر بیش از 12 ماه از معرفی نسل پیشین تلفن‌های هوشمند سامسونگ تحت عنوان گلکسی S5، مدیران این شرکت اقدام به معرفی دو پرچم‌دار جدید خود با نام‌های S6 و S6 Edge کردند.

3 Inside


بر طبق اعلام تیم توسعه دهنده، هر دو گجت از میزان سرعت و واسط کاربری مشابه بهره خواهند برد. علاوه بر این، گفته می‌شود که طراحی و بازبینی چندباره‌ی این دو مدل، مدت‌ها زمان برده است و همین مسئله محصول جدید چشم بادامی‌ها را خاص می‌کند.

مدل Edge دارای حاشیه‌ی خمیده است و S6 نیز از نظر طراحی بدنه و خصوصا حاشیه‌های خود با بازبینی‌های بسیاری همراه بوده است. نمایشگر 5.1 اینچی به همراه پردازنده‌های 8 هسته‌ای نسل جدید اگزینوس، سبب می‌شوند تا پرچم‌داران جدید سامسونگ در زمینه‌ی خروجی بصری هیچ مشکلی نداشته باشند. در حال حاضر اطلاعات چندانی از میزان قیمت و تاریخ عرضه‌ی رسمی این دو مدل در دسترس نیست؛ اما سامسونگی‌ها این وعده را داده‌اند که طی چند روز آینده، اطلاعات تکمیلی را در اختیار رسانه‌ها و دوستداران محصولات خود قرار خواهند داد.

 
کد خبر: 232836

وب گردی

وب گردی