ایسکانیوز: انوشیروان محسنی بند پی رئیس بیمه سلامت ایرانیان با بیان اینکه، هر فردی که بیمه نباشد ما او را بیمه می کنیم، به ایسکانیوز گفت : در حقیقت برای ما نه سال جدید تفاوتی دارد و نه تعداد بیمه شوندگان چرا که در هر زمانی ما می توانیم هر کسی که بیمه ندارد را بیمه کنیم و اصل رسالت بیمه ی سلامت ایرانیان آن است که تمام مردم کشور  باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و بر اساس قانون هر  فردی که فاقد بیمه ی سلامت باشد ما او را تحت پوشش این بیمه قرار می دهیم.

او در ادامه افزود: به طور کل فکر می کنم حدود یک میلیون نفر در کشور تحت پوشش هیچ بیمه ای  نباشند و دیگر افراد هر کدام تحت پوشش بیمه های سلامت هستند.

رئیس بیمه ی سلامت بودجه ی فعلی را حدود 7 ملیارد دانست و در این باره گفت: در حقیقت تا هفته ی دیگر بودجه ی اصلی را مجلس مشخص می کند اما در حال حاضر ما دو نوع بودجه داریم یک بودجه ی دولتی که 5 هزار ملیارد است و دیگری که از کارکنان دولت و همکاری هایی که با وزرات بهداشت داریم حدود 2500 میلیارد به صورت مستقیم دریافت می کنیم.

او در ادامه افزود: به طور کل ما هیچگونه مشکلی در رابطه با مسائل مالی نداریم و بودجه ی کافی برای بیمه ی سلامت ایرانیان در اختیار ما است.

محسنی بند پی با بیان اینکه، نظام سلامت نظام پیچیده ای است و طبعا با مشکلاتی روبرو خواهیم بود، عنوان کرد: در حیقت از آن جایی که نظام سلامت نظام پیچیده ای است ما با مشکلاتی روبرو هستیم بنابراین باید تمامی تلاش خود را انجام دهیم تا فرآیند کار اصلاح شود و از سوی دیگر تقاضا های القایی کاهش پیدا کند.

او در ادامه افزود: تمامی هدف ما آن است که بر روی توانمند سازی بیمه شدگان کار کنیم و آن را افزایش دهیم، همچنین از سوی دیگر نظارت های خود را بیش از هر چیزی تقویت سازیم و در آخر به کیفیت و رضایتمندی مردم بی اندیشیم.
کد خبر: 232864

وب گردی

وب گردی