تهران- ایسکانیوز: پنج هزار میلیارد تومان تا پایان سال جاری در بنادرسرمایه گذاری می شود که این میزان 2 برابر سرمایه گذاری 10 سال اخیر است.
به گزارش  مانا ، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت : اخیرا 2100 میلیارد تومان قرارداد با بخش خصوصی بسته شد که تا پایان سال نیز مشابه همین رقم قرارداد برای اجرای پروژه های بندری آماده امضاء می شود.
علی جهاندیده با اشاره به پیگیری جدی طرح توسعه فاز یک بندر چابهار گفت: بحث توسعه بندر چابهار به صورت جدی در برنامه کاری سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد که پس از فاز یک، فاز 2 این بندر در زمان مناسب انجام خواهد شد.
جهاندیده افزود: اتمام فاز یک بندر چابهار با بخش های مختلف بسیاری در ارتباط است اما تلاش می کنیم هر چه زودتر این فاز به ظرفیت قابل قبولی برسد و بندر برای پذیرش کشتی های بزرگتر آماده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به آغاز فعالیت فاز 3 بندر شهید رجایی در آینده نزدیک پیرامون سایر طرح های توسعه بندری اظهار داشت: برای توسعه فعالیت بخش خصوصی در بنادر شمالی مانند امیرآباد، انزلی و نوشهر برنامه های متعددی در دست اقدام است.
جهاندیده گفت : باید در زمینه گردشگری دریایی مطالعات لازم صورت گیرد تا در بنادر مختلف به ویژه بنادر کوچک فعالیت های لازم انجام شود.
کد خبر: 232983

وب گردی

وب گردی