تهران- ایسکانیوز: علی محمد سلطانی مسئول کمیته مطالعات سیاست نانوتکنولوژی، دانشگاه آزاد اسلامی را یک موهبت برای کشور دانست.


سلطانی در حاشیه سفر استانی میرزاده به واحد قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: واقعا مایه خوشحالی بود که بتوانم با دستاوردهای دانشگاه آزاد قزوین آشنا شوم.


او افزود: وجود چنین مرکز تحقیقاتی و در کنار آن مرکز رشد با چنین قابلیت هایی، واقعا ظرفیت های بالایی در منطقه ایجاد کرده است.


مسئول کمیته مطالعات سیاست نانوتکنولوژی در ادامه افزود: کسانی که در این مرکز فعالیت می کنند، از قابلیت های بالایی برخوردار هستند.اراده کشور بر این است که انشاالله در حوزه رباتیک طراحی هم مانند حوزه نانو یک برنامه منسجم ملی داشته باشیم و بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم. همچنین بتوانیم همکاری هایی بین نهاد هایی که در این حوزه فعالیت می کنند ایجاد کنیم . وجود این  شبکه می تواند در ارتقا علم و فناوری در حوزه رباتیک کشور تاثیر گذار باشد چون ظرفیت های بسیاری در این حوزه داریم و امیدواریم  اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.


سلطانی در ادامه گفت: برای فراهم کردن مقدمات لازم برای فعالیت گروه های تحقیقاتی در این زمینه ابتدا مهم این است که  ما این ظرفیت ها را به رسمیت بشناسیم و در مرحله بعد محیط رشد مناسب را با ارائه خدمات مناسب فراهم کنیم. البته خوشبختانه تاکنون برای  افراد مستد که تمایل به فعالیت در این حوزه را دارند اقدامات خوبی انجام داده ایم.


مسئول کمیته مطالعات سیاست نانوتکنولوژی در ادامه در خصوص دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور میرزاده گفت: میرزاده خود یک دانشمند بزرگ است و با علم و فناوری کاملا عجین است و از طرفی با سابقه مدیریتی که در کارنامه دارد هم به عنوان معاون رییس جمهور و هم به عنوان رییس مرکز پلیمر ایران باعث شده است این تجارب به کار گرفته شود و شاهد رشد روزافزون فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقا بالای آن خواهیم باشیم.


سلطانی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واقعا یک موهبت برای کشور است.

کد خبر: 232985

وب گردی

وب گردی