تهران-ایسکانیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر جذب هر چه بیشتر  کمک های مردمی برای تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه گفت: مشارکت در ساخت دانشگاه امروز از هر مشارکتی برای کشور حیاتی تر است.

دکتر رنجبر بهادری در جلسه بنیاد خبرین دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: نیاز امروز کشور به گسترش علم و فن آوری و تولید علم برای مبارزه با تهدیدات خارجی باید با مشارکت همه جانبه مردم برطرف گردد.

وی تاکید کرد: دانشگاهیان از طریق فراگیری و اموزش علم  و بکارگیری ان در صنعت و تولید و سایر اقشار جامعه به ویژه خیرین از طریق سرمایه گذاری معنوی و اخروی در ساخت و تجهیز مراکز علمی و دانشگاه ها در این امر مهم باید تلاش نمایند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: باید تلاش کنیم با شناسایی و ترغیب ورود خیرین به عرصه آموزش عالی نیاز های تجهیزاتی، کارگاهی، کتابخانه ای و عمرانی دانشگاه را برطرف نماییم تا در این مسیر ضمن مشارکت هم اقشار جامعه در فرایند آموزش عالی بری خود توشه ای برای آخرت فراهم نماییم.

دبیر بنیاد خیرین دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بنیاد طی یک ماه اخیر گفت: برای تدوین اساسنامه و چارت تشکیلاتی بنیاد اقدامات موثری انجام شده است.

محمد رحمتی گفت:  علاوه بر اقدامات تشکیلاتی مقدمات حضور برخی از رجال و صاحبان صنعت و تجارت را در دانشگاه فراهم آوردیم تا با آشنایی بیشتر آنان از محیط آموزشی و پژوهشی دانشگاه آنان را برای سرمایه گذاری و مشارکت در تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه ترغیب نماییم که حضور مدیر عامل کارخانه عقاب افشان و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) بخشی از این برنامه بوده است.

درپایان این جلسه که با بحث و تبادل نظر  پیرامون مباحث مطرح شده همراه بود، مقرر شد تا برای شناسایی و عضویت مشتاقان این حوزه تمهیدات و تبلیغات لازم انجام پذیرد.
کد خبر: 233018

وب گردی

وب گردی