تهران- ایسکانیوز:دختران دانش آموز در مدرسه شین آباد طی حادثه ای دچار مصدومیت شدید و جراحات سوختگی عمیقی شدند که جدا از آسیب های شدید ظاهری و جسمی این دختران از لحاظ روحی اوضاع مناسبی ندارند. کمک و حمایتی از سمت هیچ ارگانی حتی آموزش و پرورش متوجه این دختران نیست.

این بی مهری ها و عدم مسولیت پذیری مسولان والدین دوازده خانواده  که دختران آن ها آسیب بیشتری دیده اند را وا داشت تا خودشان به تهران بیایند و با تحصن در مقابل وزارت خانه صدای خود را به گوش مسولان برسانند و توجه آن ها را در راستای کمک و حمایت این دانش آموزان بگیرند. در برابر  تحصن و خواسته های این گروه از والدین برای  آن ها قرار ملاقاتی با نوبختٰ، مدیر سازمان برنامه ریزی و بودجه در روز 10 اسفند تنظیم شد.

راد،  پدر یکی از دختران مصدوم در حادثه شین آباد در گفتگو با ایسکانیوز بیان کرد: موفق به ملاقات با مدیر سازمان برنامه ریزی و بودجه نشدیم و معاون او دکتر نوریان را دیدیم و طی جلسه ای که همراه سایر والدین با او داشتیم قرار بر این شد که فردا، سه شنبه 12 اسفندماه ساعت 10 در جلسه ای با حضور خود آقای نوبخت و تعدادی از نمایندگان آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، وزارت کار و رفاه و نماینده ی بیمه ی ایران حاضر شویم.

او افزود: ما خودمان به تهران آمدیم و پیگیر شدیم چون واقعا به کمک و همیاری ارگان ها نیاز داریم  این حادثه زندگی دختران ما را از روند عادی خود خارج کرده است و تمام تلاش ما این است که آن ها را به زندگی عادی برگردانیم و امکان حضور در کنار سایر دوستان و همسالانشان را در یک سطح مساوی به وجود بیاوریم. اقدامات درمانی و پزشکی هزینه بر است و ما نیاز به حمایت داریم امیدواریم که این جلسه ها به اقدامات جدی برسد و همه در حد حرف و طرح باقی نماند.
کد خبر: 233082

وب گردی

وب گردی