ایسکانیوز: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در مراسم اختتامیه المپیاد فرهنگی – ورزشی سازمان جوانان گفت: بسیار خرسندیم که با توجه به برگزاری مسابقات و المپیادهای ورزشی و فرهنگی بصورت مستمر، توانسته‌ایم به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج ورزش در میان جوانان جامه عمل بپوشانیم.

دکتر وحید قبادی دانا با بیان این‌که هر اندازه در حوزه جوانان سرمایه‌گذاری شود، مفید فایده خواهد بود، تصریح کرد: افزایش آمادگی جسمانی با رویکرد امداد، افزایش توان مدیریت و رهبری جوانان و افزایش شمار جوانان داوطلب از جمله دستاوردهای این جشنواره فرهنگی ورزشی است.

وی با بیان این‌که جوانان شرکت‌کننده در این المپیادها، خلأ ورزش محلات را در سطح کشور پر می‌کنند، گفت: به علاوه ما مسابقاتی را سطح بالا می‌دانیم که اخلاق، جوانمردی، گذشت، مروت و نیک سرشتی را در میان شرکت کنندگان افزایش دهند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: افتخار می کنیم که به همت اعضای جوان و همکاری استان‌ها با احیای اداره تربیت بدنی در سازمان جوانان، جشنواره فرهنگی – ورزشی سازمان جوانان را برگزار کنیم و به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج ورزش در میان جوانان جامه عمل بپوشانیم.
کد خبر: 233246

وب گردی

وب گردی