تهران- ایسکانیوز:  فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» در مراسم جشن خیریه «مهرآوران بهار» که با حمایت «انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص» برگزار شد؛ به نمایش درآمد.

به گزارش ایسکانیوز، «مسعود جعفری جوزانی» کارگردان فیلم سینمایی «ایران برگر» که نمایش ویژه آن را به «انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شمیرانات» هدیه کرده بود در مراسم جشن خیریه «مهرآوران بهار» حضور پیدا کرد و در آغاز سخنانش گفت: امشب یکی از بهترین شبهای زندگی من بود برای پرفورمانس و اجرایی که ناشنوایان ما انجام دادند؛ واقعاً تأثیرگذار و زیبا بود؛ به‌راستی انسان در هر شرایطی زیباست.

وی همچنین گفت: برمی‌گردیم به اوایل انقلاب، که شاید ایده‌آلیست فکر می‌کردیم که هرگز در این کشور نیازمندی دیگر پیدا نخواهد شد. خانمان سوز بود آتش آهی گاهی / ناله‌ای می‌شکند پشت سپاهی گاهی

جوزانی در پایان سخنانش تأکید کرد: امیدوارم روزی پیدا شود که در این پهن دشت ایران، که روی گنج نشسته است؛ اصلاً کسی گیر نیاید که نیازی داشته باشد، که امثال ما بیاییم جمع شویم و نیاز او را برطرف کنیم.

«سحر جعفری جوزانی» بازیگر فیلم سینمایی «ایران برگر» نیز در ادامه این مراسم گفت: عشق همه چیز است و محبت همه چیز؛ شاید ما روزنه کوچک در اتاق تاریکی باز کنیم، ولی از آن روزنه کوچک نور به داخل می‌تابد و اگر این نورها باشد همه جا نورانی می‌شود و تاریکی از بین می‌رود.

در مراسم جشن خیریه «مهرآوران بهار» که شب گذشته در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، هنرمندانی همچون؛ رضا بنفشه خواه، پوران درخشنده، رضا رویگری، بهروز بقایی، محمدهادی کریمی، عبدالحسن برزیده و ... ، تعدادی دیگر از بازیگران سینما، تئاتر و تلویویون ایران، محمدرضا طالقانی، لاله افتخاری نماینده مجلس، علی اصغر آقاامینی مدیرعامل و احمد هوشنگی رئیس هیئت مدیره «انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شمیرانات»، دیگر اعضای این انجمن، تعدادی از خیرین و همچنین مردم نوع دوست کشور حضور داشتند.
کد خبر: 233382

وب گردی

وب گردی