تهران-ایسکانیوز: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در پاسخ به ناراضایتی های اخیر فرهنگیان از وضعیت معیشتی با اشاره به پرداخت بخش عمده‌ای از مطالبات فرهنگیان تا پایان سال گفت:‌برای بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان و ارتقای کیفیت نیروی انسانی مهمترین طرح در دست اجرا، طرح رتبه بندی معلمان است.


سید محمد بطحایی در پاسخ به نارضایتی‌های اخیر فرهنگیان از وضعیت معیشتی بیان کرد:‌گلایه‌ فرهنگیان از دو جنبه است که شامل تأخیر در پرداخت مطالبات و وضعیت معیشتی آنها در مقایسه با سایر کارکنان دولت است.


وی افزود: همانطور که سخنگوی دولت نیز پیش از این اشاره کرده است تا پایان سال جاری بخش عمده‌ای از مطالبات پرداخت خواهد شد و در هفته جاری نیز بخشی از این مطالبات پرداخت شده است.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد:‌برای بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان و ارتقای کیفیت نیروی انسانی مهمترین طرح در دست اجرا، طرح رتبه بندی معلمان است که هم‌اکنون در کمیسیون اجتماعی دولت در دست بررسی است که در بخشی از این طرح ارتقای وضعیت پرداختی‌ به نیروی انسانی وزارت آموزش‌وپرورش مدنظر است.


بطحایی گفت:‌از نمایندگان مجلس تشکر می‌کنیم و امیدواریم در ایام تصویب بودجه سال 94 با توجه بیشتر آنها شاهد ارتقای وضعیت معیشتی فرهنگیان باشیم.

کد خبر: 233538

وب گردی

وب گردی