تهران-ایسکانیوز: حسن آقا بعد از 45 دقیقه صحبت با دختر آیت الله موسوی بجنوردی در حالی که از خجالت خیس عرق شده بود از اتاق برگشت و گفت تا حالا با دختر نامحرم این‌جور صحبت نکرده بودم.حسن آقا گفت عقاید ما با هم یکی است.

9 ماه بعد از فوت حاج احمدآقا خمینی خانم دکتر فاطمه طباطبایی (‌والده مکرم حاج سیدحسن آقا) و برادرشان دکتر صادق طباطبایی به منزل آیت الله بجنوردی رفتند و خانم طباطبایی به ایشان گفت: حاج احمد آقا قبل از فوت به من گفت خیلی مایلم دختر آقای بجنوردی را برای حسن آقا بگیرم. ما هم الان آمده‌ایم برای خواستگاری. آیت الله بجنوردی گفتن از جانب خودم مخالفتی ندارم و حسن آقا را مثل تخم چشمم دوست دارم، اما از آن افرادی هستم که دختر باید جواب آخر را بدهد. شب بعدحسن آقا که برای درس به منزل وی می روند قرار شد تا با دختر آیت الله بجنوردی جلسه بگذارند تا ببینند با هم جور هستند یا نه.

حسن آقا بعد از 45 دقیقه صحبت با دختر موسوی بجنوردی در حالی که از خجالت خیس عرق شده بوداز اتاق برگشت و گفت تا حالا با دختر نامحرم این‌جور صحبت نکرده بودم.حسن آقا گفت عقاید ما با هم یکی است.

یکی دو روز بعد از سالگرد فوت احمد آقا در حرم امام، عقد را آیت الله بجنوردی و آیت‌ الله سلطانی خواندند. فرماندهان سپاه و خیلی از مسئولان در مراسم عقد حضور داشتند. بسیاری از افراد جای احمد آقا را خالی می دیدند، گریه کردند. بعد از دو سه روز هم بدون تشریفات و مراسم عروسی دختر آیت الله بجنوردی با حسن آقا خمینی ازدواج کردند.
کد خبر: 233838

وب گردی

وب گردی