تهران-ایسکانیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تهیه لیست این جامعه برای انتخابات آتی خبرگان رهبری خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد غروی در گفتگو با ایسکانیوز با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهوری به قم اظهار داشت: سفر مثبتی بود. ملاقات های خوبی با اساتید، علما، مراجع و نخبگان حوزه علمیه انجام شد. سفر پربرکتی بود و ما امیدواریم در آینده هم بیشتر شود. در این سفر طرح های خوب و ریشه ای خوبی برای استان تصمیم گیری شد.

وی ادامه داد: با جامعه مدرسین هم جلسه خوبی داشتند به سوالات پاسخ دادن و برخی هم که نیاز به وقت بیشتری بود باقی ماند. در این دیدار در رابطه با انتخابات صحبتی نشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نشست مشترک هیئت رئیسه جامعه روحانیت و جامعه مدرسین هم گفت: پیش از این ها قرار بود چنین نشستی برگزار شود و تا کنون قراری گذشته نشده است  و عملا هیچ جلسه ای نداشتیم. اختلافی میان اعضا نیست. جلسه ای درباره خبرگان تهران بود که هنوز برگزار نشده است.

غروی با بیان اینکه اگر تشخیص دهند به انتخابات آینده خبرگان ورود می کنم،  درباره آخرین فعالیت این جامعه گفت: کمیته ای برای تهیه لیست انتخابات خبرگان کار می کند و تاکنون هم مشغول است اما تاکنون گزارش را به اعضا ارائه نکرده اند تا ببینیم چه کسانی در لیست هستند.

وی همچنین از سفر دوباره رحمانی فضلی به قم و دیدار با جامعه مدرسین خبر داد و گفت: هفته آینده  وزیر کشور به قم می آید، چرا که جلسه ای در دو هفته گذشته برگزار شد و به بسیاری از سوالات پاسخ داده نشد. قرار است در هفته آینده به این سوالات که بیشتر جنبه فرهنگی دارد پاسخ دهد.

 

 

 

 
کد خبر: 234172

وب گردی

وب گردی