ایسکانیوز: سناتور "داین فینستاین" از ایالت کالیفرنیا با واکنش منفی نسبت یبه سخنان بینامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در کنگره آمریکا اعلام کرد: این سخنان توهین آمیز و بی محتواست.

این سناتور یهودی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی یورونیوز در انتقاد از بی محتوا بودن سخنان نتانیاهو گفت: امیدوار بودم او دراین باره سخن بگوید که چگونه می توان به توافقی بهتر (در مذاکره با ایران) رسید.

فینستاین پیش از این در اول مارس (10 اسفندماه) در مخالفت با تصمیم نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آمریکا گفته بود وی مدعی است از جانب تمامی یهودیان علیه برنامه هسته ای ایران سخنرانی خواهد کرد ولی او از جانب من حرف نمی زند و ادعایش بسیار 'متکبرانه' است.

رییس کمیته اطلاعات سنا در حالی سخنان روز گذشته نتانیاهو را بی ارزش و بی محتوا خواند که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا نیز اظهارات وی در کنگره این کشور را فاقد هرگونه مطلب جدیدی دانست.

اوباما در واکنش به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: او هیچ حرف تازه ای نداشت، درمورد موضوع اصلی هیچ راه حل جایگزین مناسبی پیشنهاد نکرد.

گفتنی است پیش از این و بلافاصله پس از سخنرانی نتانیاهو، یک سناتور یهودی دیگر نیز نسبت به اظهارات وی واکنش منفی نشان داده بود.
کد خبر: 234560

وب گردی

وب گردی