ایسکانیوز: بر خلاف انتظار عموم علاقه‌مندان مبنی بر رونمایی از نسخه‌ی سوم از سری بازی محبوب «نیمه جان»، تا به این لحظه سران ولو هیچ حرفی از این عنوان و آینده‌ی آن به میان نیاورده‌اند. با این حال بیانیه‌ی جدید این شرکت و اطلاعات عنوان شده در آن، سرشار از خبرهای خوب برای دوستداران بازی‌های ویدئویی است.

انتظار داشتیم که ولو اطلاعاتی در رابطه با عینک واقعیت مجازی استیم وی‌آر و یا حتی استیم ماشین منتشر کند؛ اما به‌مانند همیشه مالکان استیم گیمرها و دیگر دوستداران دنیای فناوری را شگفت‌زده کردند. اولین خبر خوب ولو برای توسعه‌دهندگان، رونمایی از نسل جدید موتور گرافیکی سورس انجین بود. این موتور گرافیکی با نام سورس انجین 2 به دست بازیسازان خواهد رسید و استفاده از آن نیز کاملا رایگان خواهد بود. هم‌چنین گفته می‌شود که بازی‌های آینده‌ی تیم ولو نیز با همین موتور گرافیکی ساخته خواهند شد.

2 - 1


از سوی دیگر، تیم ولو گجت 50 دلاری استیم لینک را معرفی کرد. این دستگاه یک استریمر بی‌سیم خواهد بود که قابلیت استریم – بارگذاری آنلاین – محتوای رایانه‌های شخصی و همین‌طور استیم ماشین بر روی دیگر ابزارهای هوشمند را با کیفیت تصویر 1080p خواهد داشت. سران ولو حرفی از استیم ماشین به میان نیاوردند؛ اما گفته می‌شود که این دستگاه نیز احتمالا همزمان با عرضه‌ی استیم لینک در ماه نوامبر سال جاری به دست مخاطبان خواهد رسید.
کد خبر: 234574

وب گردی

وب گردی