صحبت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی کاملاً بی ربط و تکراری است/ نتانیاهو از برنامه هسته ای ایران ابراز نگرانی می کند در حالی که اسرائیل در زرادخانه های خود حدود 200 کلاهک هسته ای دارد/ باید اسرائیل و داعش را با هم مقایسه کرد/ آمریکا به این باور رسیده که دیگر نمی تواند اسرائیل را حفظ کند/ نتانیاهو ادعاهای مسخره ای از جمله حمله و جنگ نظامی به ایران مطرح می کند غافل از آن که جمهوری اسلامی منتظر است تا رژیم صهیونیستی چنین اشتباه احمقانه ای مرتکب شود

تهران-ایسکانیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: چه توافق هسته ای بشود چه نشود وضعیت اسرائیل نسبت به گذشته تغییر کرده است و دیر یا زود این رژیم به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی تبدیل خواهد شد و سخنرانی نتانیاهو ربطی به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 ندارد زیرا  تنها راه حل  مساله هسته ای ایران مذاکره است.

عوض حیدرپور شهرضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا به خبرنگار ایسکانیوز گفت: صحبت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی کاملاً بی ربط و تکراری است. در واقع برداشتی که از حرف های نتانیاهو می توان داشت؛ هراس و نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از ملت و انقلاب اسلامی ایران است.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی، بی ریشه و سراپا تضعیف است. بنابراین جمهوری اسلامی درصدد است تا رژیم صهیونیستی را از سرزمین اشغالی بیرون کند و برای همین هراس هایی را برای مقامات اسرائیل بوجود آورده است.
حیدرپور اظهار داشت: خنده دار است که نتانیاهو از برنامه هسته ای ایران ابراز نگرانی می کند در حالی که اسرائیل در زرادخانه های خود حدود 200 کلاهک هسته ای دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: نتانیاهو در سخنان خود اذعان کرد که ایران به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است. جالب آن است که نتانیاهو ادعاهای مسخره ای از جمله حمله و جنگ نظامی به ایران مطرح می کند غافل از آن که جمهوری اسلامی ایران منتظر است تا رژیم صهیونیستی چنین اشتباه احمقانه ای مرتکب شود تا دیگر اثری از این رژیم باقی نماند. امیدواریم اسرائیل روزی مرتکب چنین اشتباهی شود تا ملت ایران تکلیف رژیم صهیونیستی را یکسره کند.
حیدرپور در خصوص مقایسه جمهوری اسلامی با داعش از سوی نخست وزیر اسرائیل گفت: دنیا می داند که جمهوری اسلامی ایران بر اساس مبنای دقیق اسلام و قرآن مجید است که ایدئولوژی ایران بر جهانیان شناخته شده است بنابراین جمهوری اسلامی یکی از کشورهای پیشتاز در منطقه و جهان در ابعاد مختلف اجتماعی، انسانی، اقتصادی و ایدئولوژیک است که بر اساس قرآن مجید اداره می شود و به هیچ وجه چنین حرفی صحت ندارد و باید اسرائیل و داعش را با هم مقایسه کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص تاثیر سخنرانی بنیامین نتانیاهو بر مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 تصریح کرد: به نظر من تاثیری بر مذاکرات هسته ای ندارد زیرا در آمریکا عقلا و هم اشخاصی در کنگره وجود دارند که ملت و کشور ایران را به خوبی می شناسند. به خاطر همین هر ساله چنین نشست هایی در کنگره و آیپک برگزار می شود که بر اساس دیدگاه های سرمایه داران صهیونیستی اداره می شود بخشی از ارکان آمریکا را مدیریت می کند و تأثیری بر مذاکرات هسته ای ایران نخواهد داشت زیرا عقلای آمریکا باهوش تر از آن هستند که بخواهند عقلشان را به بی عقل و احمقی مانند بنیامین نتانیاهو بدهند

حیدر پور شهرضایی اظهار داشت: چه توافق هسته ای بشود چه نشود وضعیت اسرائیل نسبت به گذشته تغییر کرده است و دیر یا زود این رژیم به سرنوشت جماهیر شوروی تبدیل خواهد شد و سخنرانی نتانیاهو ربطی به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 ندارد زیرا  تنها راه حل  مساله هسته ای ایران مذاکره است و رژیم صهیونیستی و دیگران نفعی از دعوای هسته ای ایران نخواهد برد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آنچه  بین دموکرات های آمریکا و اسرائیل به وجود آمده است آیا دعوا و جنگ اسرائیل با آمریکا و ایران خواهد بود گفت: دموکرات ها و جمهوری خواهان آمریکا به صورت مستقل و جدا از هم هستند، اما در مواضعی که به امنیت ملی کشورشان مربوط می شود به صورت یک نواخت اقدام می کنند همچنین اگر اختلافی هم وجود داشته باشد بر سر وجود رژیم صهیونیستی است زیرا آمریکا به این باور رسیده که دیگر نمی تواند اسرائیل را حفظ کند.

حیدر پور بیان کرد: به نظر من آمریکایی ها در صددند تا تجدید نظری در روابط خودشان با اسرائیل ترتیب دهند زیرا رژیم صهیونیستی محکوم به فنا و نابودی است.
کد خبر: 234736

وب گردی

وب گردی