imgres

ایسکانیوز: معاون حقوقي و پارلماني وزير دادگستري در ارتباط با ميزان نرخ ديه گفت: تصميم نهايي درباره نرخ ديه سال آينده با رئيس قوه قضائيه است كه پيش از سال جديد اعلام خواهد شد.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت دادگستري، عبدالعلي ميركوهي معاون حقوقي و پارلماني وزير دادگستري، آخرين وضعيت لوايح نحوه اجراي محكوميت‌هاي مالي، قانون دادرسي تجاري، طرح آيين دادرسي جرائم نيروهاي مسلح و نرخ ديه سال 94 را تشريح كرد.

 

معاون حقوقي و پارلماني وزير دادگستري با اشاره به آخرين وضعيت لوايح قضايي اظهارداشت: "قانون دادرسي تجاري" و اصلاح موادي از "قانون آيين دادرسي مدني" از دولت به مجلس ارسال و در مجلس شوراي اسلامي وصول شده و در نوبت رسيدگي قرار دارد.

وي در ارتباط با طرح آيين دادرسي جرائم نيروهاي مسلح و دادرسي الكترونيكي تصريح كرد: اين طرح به تاييد نهايي شوراي نگهبان رسيده و همزمان با قانون آيين دادرسي كيفري مصوب 1392 از تاريخ 94.4.1  اجرايي مي‌شود.

 

ميركوهي درباره لايحه نحوه اجراي محكوميت‌هاي مالي گفت: آخرين ايراد شوراي نگهبان از اين لايحه برطرف شده است. احتمالا به زودي اين لايحه به تاييد نهايي شوراي نگهبان برسد.

معاون حقوقي و پارلماني وزير دادگستري در پايان در ارتباط با ميزان نرخ ديه خاطرنشان كرد: تصميم نهايي درباره نرخ ديه سال آينده با رئيس قوه قضائيه است كه پيش از سال جديد اعلام خواهد شد.
کد خبر: 234897

وب گردی

وب گردی