تهران-ایسکانیوز:رئیس جمعیت هلال احمر شایسته سالاری در جمعیت را قابل اهمیت دانست و تاکید کرد که با اتکا به منابع انسانی موجود در جمعیت هلال احمر و پیشرفت این افراد، کمک می‌کند که مجموعه از رشد و تعالی بالایی برخوردار شود.

در این میاندکتر سید امیر محسن ضیائی در همایش معاونان توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر سراسر کشور اشاره کرد که در ایام نوروز ماموریت ها هلال احمر حالت عملیاتی پیدا خواهد کرد و بر این اساس استفاده از افراد کارشناس در اداره جذب و نگهداری نیروی انسانی بسیار مهم است.

او هچنین استقرار نظام شایسته‌سالار در جمعیت هلال احمر را قابل اهمیت دانست و اینگونه اظهار کرد که جذب نیروی انسانی باید به گونه ای برنامه ریزی شود که افراد بر اساس شایستگی های خود جذب و مشغول به کار شوند حتی در این زمینه می‌توان از تجربیات افراد در داخل و خارج از کشور استفاده کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تأکید کرد که منابع انسانی از درجه قابل توجهی برخوردار است و ادامه داد که با اتکا به منابع انسانی موجود در جمعیت هلال احمر و پیشرفت این افراد، کمک می کند که مجموعه از رشد و تعالی بالایی برخوردار شود و باید ستادی کوچک و صفی بزرگ و پویا داشته باشیم تا در انجام ماموریت های محوله به جمعیت هلال احمر موفق عمل کنیم.

او همچنین اشاره کرد که باید نیازهای ضروری پرسنل جمعیت هلال احمر تأمین شود و پرداخت ها مبتنی بر عملکرد واقعی پرسنل باشد.

او در مورد تعداد پرسنل تاکید کرد که پرسنل جمعیت هلال احمر با آموزش های مناسب و هدفمند، توانمند می شوند و نباید از هزینه کردن در آموزش ترسید؛ چراکه سازمان های پیشرفته هزینه های بسیاری را در امر آموزش و پژوهش متحمل می شوند، بایستی هر 9000 پرسنل جمعیت هلال احمر آموزش های امدادی را به صورت کامل فرا گیرند تا در صورت نیاز این افراد نیز در صف امدادرسانی و خدمت به مردم قرار بگیرند.

او برای جلوگیری از اصراف تاکید کردکه  استفاده بهینه از منابع و جلوگیری از هدر رفت آن در سال آینده در دستور کار قرار می گیرد و صرفه جویی حاصل از آن برای رفاه پرسنل هزینه خواهد شد. جمعیت هلال احمر باید به خانواده های شهیدان امدادگر و همینطور امدادگران و نجاتگرانی که در انجام مأموریت ها و عملیات های مربوط به این جمعیت دچار نقص عضو و معلولیت شده اند توجه کند چراکه؛ حمایت از این افراد وظیفه هلال احمر است.در این صورت افراد احساس می کنند که در سازمانی زنده و پویا مشغول به فعالیت هستند و نقطه نظرات آن ها م ی تواند در تصمیم گیری ها بسیار مؤثر باشد.

 
کد خبر: 234950

وب گردی

وب گردی