تهران،ایسکانیوز:مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از اتمام عملیات تعریض پل ستارخان تا پایان اسفند خبر داد و گفت: پروژه تعریض پل ستارخان تا شب عید نوروز به پایان رسیده و تقدیم شهروندان می شود.در حال حاضر دو اقدام مهم تعریض و مقاوم سازی لرزه ای بر روی پل ستارخان در حال انجام است که عملیات تعریض تا پایان سال به اتمام می رسد.

او با بیان اینکه مقاوم سازی لرزه‌ای نیز تا پایان خرداد ماه سال آینده انجام خواهد شد عنوان کرد: در اجرای عملیات تعریض پل ستارخان ، علاوه بر بهسازی لرزه ای پل قدیمی، یک لاین دیگر هم به پل اضافه می شود.

او همچجنین با اشاره به اینکه عملیات تعریض پل ستارخان در تابستان امسال آغاز شده است، گفت: با اجرای پروژه تعریض پل ستارخان، عرض 8 متری هر یک از مسیرهای این پل سواره رو به 11 متر افزایش می یابد و در نتیجه شرایط برخورداری از 3 خط عبوری در هر باند فراهم می شود.

امام گفت: هم اکنون پیشرفت پروژه تعریض و مقاوم سازی پل ستارخان به مرز 80 درصد رسیده است و تا پایان سال تحویل شهروندان می شود.

بر اساس گزارش سایت شهرداری تهران، امام این پروژه را عیدی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به شهروندان دانست و افزود: پل ستارخان در دهه 50 ساخته شده و پلی قدیمی است که نقشه آن هم موجود نبود. بنابراین طراحی پروژه تعریض پل با دشواری همراه بود که خوشبختانه عملیات طراحی انجام و در حال حاضر پل در حال تعریض است.

 
کد خبر: 234974

وب گردی

وب گردی