تهران- ایسکانیوز: حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر استانی به اهواز همراه جمعی از معاونان از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردها و تولیدات علمی و فناوری این استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مسئولان این نمایشگاه که در حاشیه گردهمایی دوازدهم شکل گرفته بود، توضیحات لازم از دستاوردها و توانمندی های واحدهای مسئول خود را در حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کردند.


7210d2f2-a268-48fa-95e4-d9b1aa4c2dfc


میرزاده ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در این نمایشگاه، از واحدهای مختلف استان دعوت کرد تا در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه که اواخر اردیبهشت 94 در علوم تحقیقات تهران برگزار می شود، شرکت کرده و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.


7d9009b7-724c-4927-8e2d-376ea98b83c4


بر اساس این گزارش، واحدهای اهواز ، مسجد سلیمان ، امیدیه ، رامهرمز ، دزفول، ماهشهر و شوشتر توانمندی هایی نظیر دستگاه ماشین تراش ، دستگاه تست استحکام کک ، دستگاه سری و موازی اتصال پمپ ها ، دستگاه تست کشش، دستگاه قالب گیری فشاری، مجموعه ماشین های الکتریکی دستگاه کروماتو گرافی با کارایی بالا ، دستگاه استکترومتری جذب اتمی ، دستگاه برش مستقیم، چاپگر سه بعدی، چاپگر دیجیتال و آشکارساز سنسورهای الکتروشیمی را در این نمایشگاه در معرض دید قرار دادند.


 
کد خبر: 235189

وب گردی

وب گردی