ایسکانیوز: وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در بازدید از مرکز ترک اعتیاد اخوان خطاب به مددجویان گفت: از منظر اسلام همه انسانها با هم برابرند و ما به عنوان دولت وظیفه داریم همه مردم را به یک چشم ببینیم و خدمت رسانی کنیم. شما عضو این جامعه و فرزندان ملت هستید و همه مردم از اینکه شما را با این شکل در گوشه خیابان ببینند رنج می‌کشند و ناراحت اند.

رحمانی فضلی ادامه داد: البته در این میان یک عده خوشحال اند،کسانی که از قبل شما پول‌های کثیف و کلان به دست می آورند و این پولها را در همه امور اقتصادی،اجتماعی و... وارد می کنند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر به مثابه میکروب هایی هستند که با جان ، مال و حیثیت شما جوانان تجارت می‌کنند گفت: این جریان پول کثیف به قدری سودآور است که آنها حاضرند جان نیروهای جان برکف انتظامی، اطلاعات و قوه قضاییه را بگیرند به نحوی که تا امروز بیش از 3700 شهید دادیم و هر روز در مرزها درگیر هستیم.

وی ادامه داد: بیش از 50 درصد معتادان متاهل هستند و گاهی بی توجهی انها به جایی می رسد که همسر و فرزندشان را وادار به توزیع مواد می کنند. باید این معتادان درمان شده و از بازگشت مجدد آنها به این چرخه ممانعت کنیم.

رحمانی فضلی با تاکید براینکه باید نهضت مبارزه با پول کثیف راه بیاندازیم، اظهار کرد: بنده جریان پول کثیف را به عنوان عصو شورای عالی پولشویی، وزیر کشور و جانشین رهبری در نیروی انتظامی پیگیری می کنم و انتطار دارم همه جامعه به وزارت کشور در این زمینه کمک کنند.
کد خبر: 235302

وب گردی

وب گردی