تهران-ایسکانیوز:  حامد صالح آبادی، معاون رسانه اداره کل تشکلهای سیاسی- اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در کارگاه آموزشی مقدماتی روزنامه نگاری تشکلهای دانشجویی از افزایش10 برابری بودجه نشریات دانشجویی تشکل های سیاسی- اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.


 حامد صالح آبادی ضمن تسلیت ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زهرا (س)، رشد تعداد نشریات دانشجویی تشکل های سیاسی- اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی را در دوران مدیریت جدید قابل توجه خواند و افزود: در دوران مدیریت قبلی دانشگاه تعداد نشریات تشکل های دانشجویی 10 نشریه بود که در دوره جدید با رویکرد عادلانه و نگاه فرهنگی مدیریت جدید این تعداد به 70 نشریه ارتقاء یافت.


وی  با ابیان اینکه در واحدهایی که توان چاپ نشریات را ندارد این نشریات پس از طراحی و تدوین توسط اداره تشکل ها به چاپ می رسد و در اختیار تشکل ها قرار می گیرد، افزود: تشکل های سیاسی اسلامی باید موضع گیری سیاسی مشخص داشته باشند و در همان چارچوب فعالیت کنند.


معاون رسانه و روابط عمومی اداره کل تشکل های سیاسی- اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: نشریه دانشجویی تشکل های سیاسی- اسلامی یک فرصت مناسب برای به نمایش گذاشتن مواضع تشکل ها است و باید از این فرصت به نحوه احسن استفاده کرد.


در بخش دیگری از این کارگاه حجه الاسلام نصرالله یارمحمدی مسئول دفتر فرهنگ با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و آغاز دهه فاطمیه به حاضرین در جلسه خوش امد گفت و افزود: بر ما مسلمانان واجب است که همواره رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان بزرگوارشان را اسوه و الگوی خود در زندگی قرار دهیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.


وی ضمن اشاره به شأن نزول سوره کوثر، کوثر را به حضرت زهرا (س) تفسیر نمود و خاطرنشان کرد: که نسل پیامبر (ص) از طریق حضرت فاطمه (س) ادامه یافت.


این مسئول تاکید کرد: این بانوی بزرگ در صحنه های زندگی می تواند به عنوان برترین الگوی انسان ها قرار گیرد.


سپس کارگاه آموزشی مقدماتی روزنامه نگاری تشکل های دانشجویی با تدریس پژمان موسوی به کار خود ادامه داد.

کد خبر: 235490

وب گردی

وب گردی