تهران- ایسکانیوز: مراسم تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «روباه» به تهیه كنندگی محمد پیرهادی و كارگردانی بهروز افخمی با حضور منصوره كریمی همسر شهید علی محمدی، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و وحید جلیلی فعال فرهنگی در حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تجلیل از عوامل فیلم «روباه» با حضور منصوره كریمی همسر شهید هسته‌ای مسعود علیمحمدی، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و مدیرمسئول مجله نقدسینما و وحید جلیلی فعال فرهنگی و رسانه‌ای پنجشنبه شب ۱۴ اسفندماه در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

عوامل فیلم سینمایی «روباه» جوایزی را كه شامل قاب نفیسی منقوش به نام حضرت امیرالمومنین علی (ع) با خوشنویسی سعید نقاشیان، كاشی متبرك به حرم حضرت اباالفضل العباس(ع) و یك بسته رمان پرفروش منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر بود از دستان منصوره كریمی همسیر شهید علیمحمدی، مومنی شریف و وحید جلیلی دریافت كردند.
محمد پیرهادی، تهیه كننده فیلم سینمایی «روباه»، بهروز افخمی به همراه همسرش مرجان به ترتیب كارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «روباه»، حمید گودرزی، آرش مجیدی، بابك حمیدیان و جلال فاطمی بازیگران این فیلم از جمله عواملی بودند كه در این مراسم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
محمد پیرهادی تهیه كننده در این مراسم پس از دریافت جوایزش در سخنانی كوتاه گفت: از اینكه در این مراسم همسر شهید علیمحمدی را دردم غافلگیر و شرمنده شدم. من و آقای افخمی و دیگر عوامل فیلم روباه در برابر كار بزرگی كه شهدا بویژه شهدای هسته‌ای كشور انجام داده‌اند كاری نكردیم و امیدوارم باز هم این توفیق را داشته باشیم تا برای این بزرگان فیلم بسازیم.
بهروز افخمی كارگردان هم پس از اینكه جوایزش را در یافت كرد ضمن تاكید بر گفته‌های پیرهادی، اظهار كرد: فیلمی كه ما ساختیم قابل شهدای هسته‌ای و علمی و دیگر شهدایی كه جان خود را فدا كردند تا ما در امنیت زندگی كنیم را ندارد.
مراسم تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «روباه» به تهیه كنندگی محمد پیرهادی و كاگردانی بهروز افخمی كه با موضوع ترور شهدای هسته‌ای و علمی كشور ساخته شده، به همت دست اندركاران مجله «نقد سینما» برگزار شده بود.
کد خبر: 235497

وب گردی

وب گردی