تهران-ایسکانیوز:مدير شبكه جهانی ولايت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر هشدار داد:  لزوم هوشياری در زمينه اهداف پنهان شده آمريكا و دشمنان اسلام در جريان تشكيل و عملكرد تكفيری ها.

آيت اله دكتر سيد محمد حسينی قزوينی  با حضور در "كنگره آسيب شناسی تروريسم در جوامع اسلامی با محوريت جريان تكفيری" كه به همت كانون مطالعاتی و تحقيقاتی حضرت مهدی (عجل الله) تحت نظر دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سالن اجتماعات اين واحد دانشگاهی برگزار شد؛ در جمع دانشگاهيان اين واحد به تبيين ریشه های پیدایش جریان های تکفیری و افراطی و همچنین راههای مقابله با آنها پرداخت.

IMG_6571

مدير شبكه جهانی ولايت افزود: وهابیت معاصر چیز جدیدی نیاورده و همان تفکرات بنی امیه را مقداری پر و بال داده و ارائه کرده است. یعنی تفکر همان اموی هایی که 21 سال با پیامبر جنگیدند و موفق نشدند و نهایتاً در سال 8 هجری در فتح مکه به ظاهر مسلمان شدند، امروز در اندیشه و رفتار وهابیت متبلور شده است.

وی به جنايات بی شمار و غيرانسانی اين گروه اشاره نمود و خاطرنشان كرد: جناياتی که امروز وهابیت در سايه تکفير انجام می دهند؛ حتی در بين وحشی ترین ارتش دنیا نيز سابقه نداشته است.

آيت اله حسينی قزوينی با اشاره به جنايات وحشيانه تكفيری ها طی مدت اخير در منطقه؛ بر لزوم تعمق در عقبه و علت و انگیزه ی عملكرد ددمنشانه اين گروه تاكيد كرد.

IMG_6559

بنیانگذار موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) در ادامه پس از پخش كليپی از جنايات وحشيانه تكفيريان گفت: همانطور كه در اين كليپ نيز مشخص است؛ آن ها درهنگام انجام جنایت های فجیع خود میگویند "خدایا این عمل خالص را از ما بپذیر"؛ يعنی آنها، این عمل جنایتکارانه را به عنوان یک عمل دینی و خالص می دانند!!!.

سخنران كنگره آسيب شناسی تروريسم در جوامع اسلامی با محوريت جريان تكفيری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر خاطرنشان كرد: بررسی اين امر ضروری است و بايستی مشخص گردد كه چه عواملی دست به دست هم داده تا این جنایت ها رنگ دین و مذهب بخود بگيرد؟

وی در پایان به تشريح و تبيين دو مبحث اصلی در اين زمينه؛ 1- چه عاملی باعث شده که این کار رنگ دین و مذهب گرفته است؟ 2-دست های پنهان و پشت پرده چه بوده و چه انگیزه ای داشته است؟ پرداخته و بر لزوم هوشياری درزمينه اهداف پنهان شده آمريكا و دشمنان اسلام و انقلاب در جريان تشكيل و عملكرد گروه تكفيری هشدار داد.

 

 
کد خبر: 235581

وب گردی

وب گردی