تهران- ایسکانیوز: برنده جایزه ویژه «هنر و تجربه» در جشنواره فجر از 23 اسفند اکران می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،  «مردی که اسب شد» ساخته «امیرحسین ثقفی» برنده جایزه ویژه گروه هنر و تجربه در جشنواره فیلم امسال نیز برای اکران نوروزی انتخاب شد. ثقفی که اکنون از او فیلم « همه چیز برای فروش » اکران است ، در تجربه دیگر خود داستان پدر و دختری را که یک اسب دارند، روایت می‌کند. این اسب یادگار مادر این دختر است و او را بسیار دوست دارد. اما اسب بیمار است و زمانی که از بین می‌رود این مرد به دلیل وابستگی و تعلق خاطری که خودش و دخترش به اسب دارند جای اسب را می‌گیرد. این فیلم توانست در جشنواره امسال مورد استقبال هیات داوران بخش هنر و تجربه قرار گیرد.

SONY DSC

در فیلم «مردی که اسب شد» که در یک فضای بارانی اتفاق می‌افتد بازیگرانی همچون «لووان هفتوان»، «مزدک میرعابدینی» و «ملیسا ذاکری» حضور دارند.

قرار است فیلم در پنج سالن گروه هنر و تجربه در تهران و دیگر سالن‌ها در مشهد، گرگان و اصفهان، اهواز، قم و... اکران شود. پیش‌تر چند فیلم دیگر نیز برای اکران نوروزی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» مشخص شدند. فیلم «روز مبادا» برنده سیمرغ بخش «هنر و تجربه» و فیلم «پریدن از ارتفاع کم» فیلم تحسین‌شده در جشنواره برلین در کنار فیلم سینمایی «گاو» ساخته داریوش مهرجویی قرار است در این گروه به نمایش درآیند.
کد خبر: 235597

وب گردی

وب گردی