ایسکانیوز: پیش از این عموم رسانه‌های مرتبط با فناوری، از رابطه‌ی تنگاتنگ و نزدیک میان استیو جابز فقید و تیم کوک – مدیر عامل کنونی اپل – باخبر بودند. با این حال و با توجه به خبرهایی که به تازگی به انتشار رسیده‌اند، به نظر می‌رسد که رابطه‌ی میان این دو مدیر موفق، فراتر از یک همکاری ساده بوده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از رویترز، در حدود 2.5 سال پیش از انجام عمل پیوند کبد استیو جابز، تیم کوک به صورت مخفیانه آزمایش‌های پزشکی لازم را انجام داده و تصمیم داشته است تا قسمتی کبد خود را به مدیر موفق اپل اهدا کند.

1

گفته می‌شود که جابز پس از شنیدن این پیشنهاد کوک، بدون هیچ معطلی آن را رد کرده و معتقد بوده است که کوک باید بر روی کارهای کمپانی تمرکز کند. تیم کوک در رابطه با این اتفاقات و واکنش جابز می‌گوید: «تصور می‌کنم در طول سال‌هایی که با هم کار می‌کردیم، تعداد دفعاتی که استیو بر سر من داد زد از انگشتان یک دست هم بیشتر نشدند؛ اما خب پیشنهاد اهدای عضو من به قدری او را تحت تاثیر قرار داد که فریاد زد این کار را انجام نخواهد داد».

به زودی و با انتشار کتاب «بدل شدن به استیو جابز»، اطلاعات بیشتری در رابطه با این رویداد و دیگر مسائل مطرح نشده از سال‌های سخت غول دره‌ی سیلیکون به دست مخاطبان خواهد رسید.

کد خبر: 240266

وب گردی

وب گردی