ایسکانیوز: طی ماه‌های اخیر شایعات بسیاری پیرامون حضور کمپانی آمریکایی اپل در جمع تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی هوشمند به گوش می‌رسد. حال با توجه به اخباری که از نشست خبری میان مدیران اپل به انتشار رسیده، بار دیگر اپل و خودروهای هوشمند آن به تیتر اول رسانه‌های مرتبط با فناوری بدل شدند.

گفته می شود در جریان آخرین کنفرانس مشترک میان هیئت مدیره‌ی اپل و تیم کوک، عموم سران این شرکت خواستار خریداری شرکت خودروسازی تسلا شده‌اند. کوک به‌مانند همیشه با طعنه جواب مدیران اپل را داده و تصمیم‌گیری در رابطه با چنین خرید مهمی را به آینده موکل کرده است.

2

اپل در حال حاضر درآمد خالصی 7 برابر ارزش کل برند تسلا دارد و همین مسئله سبب شده است تا مدیران این شرکت نسبت به خریداری بزرگترین کمپانی تولید خودروهای الکتریکی و بدون راننده‌ی جهان تمایل داشته باشند. در حال حاضر تیم کوک شخصا از علاقه‌مندی اپل جهت همکاری با تسلا در زمینه‌ی توسعه‌ی کارپلی و سیستم‌های مشابه آن سخن به میان آورده است؛ اما گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که همکاری‌های میان این دو کمپانی پیش از پایان سال جاری میلادی فراتر از سرویس کارپلی اپل خواهند بود.
کد خبر: 241145

وب گردی

وب گردی