تهران- ایسکانیوز: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین مجموعه علمی کشور نقش بارز خود را در دیگر عرصه های مهم کشور مانند ورزش، فرهنگ و اقتصاد مشخص کرده است.  تعداد کثیر مدال آوران بازی های آسیایی اینچوون از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود. برای آشنایی با مدال آوران دانشگاه، نیازها و مسائلشان با آنها به گفت و گو نشستیم.

علی مظاهری دانشجوی سمای دانشگاه آزاد اسلامی و قهرمان تیم ملی بوکس گفت: در دو دوره مختلف می خواستم درس و ورزش را جداگانه ادامه دهم. یعنی فکر می کردم که نمی توانم هر دو را با یکدیگر پیش برم در حالیکه امروز می بینم هردو مکمل همدیگر هستند و اگر هردو باهم رشد کنند می توانند زمینه ساز موفقیت افراد شوند.

مظاهری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: یک ورزشکار بدون علم اگر در آینده هم بخواهد به سمت مربیگری برود نمی تواند در آن عرصه هم موفق باشد.

مظاهری در ادامه در خصوص دلایل موفقیت خود در هر دو زمینه تحصیل و ورزش گفت: پیش برد هردو مبحث یک مقدار سخت است اما باید تلاش کرد و به نظر من تحمل این سختی ارزش دارد.

وی افزود: پس از طی یک مدت زمان که در این راه گام برداشتیم می توانیم مسائل بسیاری را در هردو زمینه  یاد بگیریم چرا که در هردو زمینه مسائل آموزشی بسیاری وجود دارد که می توانیم از آن ها بهره ببریم.

قهرمان تیم ملی بوکس افزود: از طرفی وجود برنامه ریزی و مدیریت زمان برای هماهنگ کردن این دو بسیار مهم است.

مظاهری دانشگاه آزاد اسلامی را برای کمک به قهرمانان ورزشکار پیشگام دانست و افزود: خوشبختانه دانشگاه ازاد اسلامی در این امر پیشگام بوده است. این مجموعه علمی با بورسیه دادن به ورزشکاران و اختصاص مصوباتی که به ورزشکاران در جهت پیشرفت هم در زمینه تحصیلی و هم ورزش کمک کند همراه بوده است.

وی افزود: گاهی اوقات در بعضی دروس عملی حتی خارج از ساعت برای ما زمان تدریس اختصاص می دادند که همین جا از زحمات تمام اساتید و مسئولان دانشگاه تشکر می کنم.

مظاهری سپس در خصوص وجود امکانات کافی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه ازاد از لحاظ امکانات ورزشی هم بسیار خوب عمل کرده است. با برگزاری مسابقات در سطوح مختلف، در اختیار گذاشتن سالن های ورزشی برای ورزشکاران.

او در پایان گفت: البته یکسری مشکلاتی وجود دارد که البته قابل حل است که اگر این مشکلات حل شود، انشاالله دانشگاه آزاد خودش بتواند ورزشکاران قهرمان در اختیار جامعه قرار دهد.
کد خبر: 242018

وب گردی

وب گردی