تهران- ایسکانیوز:  "پایگاه عکس چیلیک" در برنامه های آموزشی عکاسی بهارانه سال 1394 این رسانه، از برگزاری کارگاه های عکاسی در موقعیت های استان هایی خارج از تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مسئول برگزاری کارگاه های عکاسی این رسانه، شرکت در محیط های عکاسی گروهی را فضایی مناسب برای تعریفی شایسته از اصول عکاسی جمعی و احترام به موضوع دانست و از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی سال جدید در استان کردستان نام برد.

unnamed

روستاهای استان کردستان با وجود برخورداری از نشانه هایی سرشار از زندگی ایرانی، اسلامی، موقعیتی ویژه در نمود اصالت های عکاسی مستند را دارا است و "پایگاه عکس چیلیک " قصد دارد در هفتادویک ومین برنامۀ کارگاه آموزشی - عکاسی این مرکز، در ضمن هماهنگی های انجام گرفته، امکان عکاسی از چندین روستای شاخص در سطح منطقه هورامانات را برای علاقه مندان و عکاسان فراهم آورد.

کارگاه های عکاسی رسانه " پایگاه عکس چیلیک " در قالب تور عکاسی، محیطی مناسب برای پرداختن به موضوع های اصیل عکاسی است تا عکاسان علاقه مند و جوان، پس از تولید فایل، در محیطی عمومی آموزشی از امکان ارایه و نمایش، نقد، تحلیل، ارزیابی و بررسی آثارشان برخوردار شوند.
علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از شرایط حضور در سلسله کارگاه های عکاسی یاد شده، به نشانی صحیح " پایگاه عکس چیلیک "(Chiilick.com) مراجعه و یا با شماره های: 88348824 و یا 09122797717 در تماس باشند.
کد خبر: 242021

وب گردی

وب گردی